Kategoriler

14 Şubat 2014 Cuma

Bitenler #9#

Herkese mutlu cumalar :) Sizin için tatil, benim için aşırı yoğun bir hafta sonu. İş arkadaşım işi bıraktı ve tüm işi bana kaldı :/

Geçtiğimiz bir ayda neler bitirmişim bakalım. Ben Blogumu 11 Mayısta açtığım için her ayın 11 ile sonraki ayın 10'u arasını baz alıyorum.




Bu toplu görünüşü. Ayrıntılı bakarsak;


Dün kullandım. Ama hiç bu renk olmadı. Çikolata kahve gibi bir şey oldu :/ Saçımın açık kısımlarını bile koyulttu :/


Facelle Günlük Ped: İdare ederdi. Yapışkanı pek iyi gelmedi ama bana.

Kipa Islak Havlu: Makyajımı yaptıktan sonra fırçalarımı temizliyorum üzerinde. Ertesi gün için kullanılabilir oluyor tabii. Hafta bir de yıkıyorum.

Flormar Makyaj Temizleme Mendili: İçinde iki üç tane kalmıştı, tembel günlerimde kullandım. Artık arkadaşıma da gitmiyorum, nerede kullanacaktım :/

Fresh&Soft: Kardeşime göre eli yapış yapış yapıyormuş. Ben kokusunu sevmedim ama kötü değil gerçi ama daha güzel kokan ıslak mendiller var.

Watsons Islak Mendil: Çok güzel hafif bir kokusu var. Güzel de temizliyor.

Tek kullanımlık mendiller: Çantamdaki paketin bitmesine karşı atıyorum çantama bir kaç tane.

Selpak Peçeteler: Çiçeklisi harika kokuyor. İki tane bitmesi geçen ayı hasta geçirdiğimin göstergesi sanırım.

Wella Proseries Elektriklenme Karşıtı Saç Kremi: Yenisini açtım bile. Dün boyanın kremini kullandım. Harika kokuyor, çok güzel açıyor ama kabardı saçım bugün. Bu kremde şampuanı gibi mis kokuyor ama biraz plastik kokusu da yok değil.

Palmolive Body Butter Çikolata Tutkusu: Çoğu kişi kokusuna bayılmasına rağmen ben beğenmedim. Kardeşim de öyle. Kardeşim kullanmayı bırakınca iki ay uğraştım bitirmek için. İyi ki küçüğünü almışım.

Palmolive Body Butter Vanilya Aşkı: İşte bu gerçekten harika. Kullanmaya kıyamadık bitecek diye. Harika bir koku. Elimizdekiler bitsin tekrar alacağım kesinlikle.


Colgate Optic White Diş Macunu: Beyazlık vermedi tabii ki. Başka macuna geçtik. Yazısı yakında.

RdL Göz Makyajı Temizleyici: Kardeşiminkini yakmadı ama benim gözümü yaktı. Yazısı şurada.

Oriflame Divine Roll On: Parfümü bitsede kendisi kaldı. Güzel kokuyor ama başka koku arıyorum.

Listerine Cool Mint: Güzel bir temizlik hissi sağlıyor. Ama ağzımı yaktı biraz. Yakmayanını bulamazsam alırım.

Nivea Fresh Deoodorant: Bildiğimiz harika Nivea kokusu. Kullanırken çok hoşuma gitti. Ama kokusu hiç kalıcı değil. Bu sebeple tekrar almam.


Kipa My Beauty Disk pamuk: Watsons kare pamuk faciasından sonra sevdik bu pamuğu. Bulursam alırım tekrar.

Banyo Pufu: Yenisini aldım. Her ne kadar temizlense de eskisini atmak istedim.

Air Wick Deodorant: Harika bir koku ama ben turunçlu daha harika bir koku buldum. Bunun başı bozulmuştu zaten elde kullandım.

Rossmann Gözlük Temizleyici Mendiller: Birazcık ıslak bırakıyorlar gözlüğü. Ben de birkaç kere çırpıp öyle kullaıyorum. Bir de Benri denemek istiyorum.

Sephora Maske: İki kez kullandım ama üç de olurmuş. Yazısı gelecek. İnce tabaka lazım verimli sonuç için.

Jointace Kapsül: Dizim için annem ver ama bende hiçbir işe yaramadı. onun dizlerine iyi gelmiş. Ben ters bastım sanırım. Düzelmiyor bir türlü uzatamadığım için.


Oral-B Diş Fırçası: Üç ay olduğu için yerine yenisi geldi. Güzeldi ama tekrar alabilirim.

18'li far paleti: lise bittikten sonra aldığım bu paleti sonunda atıyorum. Bitecek gibi değil çünkü. Yanında iki adet sünger de gidiyor.

RdL Makyaj Temizleme Sütü: Yazısı şurada. Tekrar alabilirim.

J&J Acuve Lens: Yırtıldı maalesef. Yerine B&L Pure vision 2 aldım ama J&J daha güzelmiş.

Palette Saç Kremi: Kısalan saçlarıma bir tanesi yetti. Harika koku, harika saç açma ama kabardı saçlarım maalesef. Yine de içindeki yağlar bakım yapıyor.

Vivdent 45 Dk, Starbuck Mint, Rocco Sıkışeker: Vivident güzeldi. Rocco çabuk bitti. Starbucks çok acıydı. Sonuç olarak Vivent alabilirim tekrar.

Avon Magix X Fondoten: Time Balm gibi yapısı vardı. Ama bir fark göremedim. Var mı artık bilmiyorum ama tekrar almam.

Oriflame Çilekli Lip Balm: Evde bitirdim. Rengi bir garip oluyor dudakta. Lip balm'da Nivea diyorum şu ana kadar.

Flormar Pudra: Güzeldi. Yazısı şurada. Tekrar alabilirim sonra. Şimdi Rimmel London Stay Matte kullanıyorum.


Bunlar da bu sürede bitirdiğim kitaplar. Tabii bir hafta tatilimin olmasıyla coştum ben biraz.


Fısıltı ile başayalım. Güzel kitaptı. Devamını merak ediyorum. Konseptin aynı olması sinirimi bozdu biraz.

Sonsuz: Devam kitabı varmış. Alır okurum değişik bir yerde bitti.


Cerrah: Serinin ilk kitabı. Güzel bir polisiye. Gördüğünüz gibi devamını okutan bir polisiye.

Çırak: Cerrah serisinin ikinci kitabı. Bu noktadan sonra bir Rizzoli&Isles kitabı. Kalınlığına rağmen bitiriverdim kitabı. Devam kitabı elimde ama fırsat bulamadım başlamaya.


Vee son olarak Çalıkuşu. Ayrıntılı bir yazı yazacağım hepsi için. Arkadaşımla yaptığımız Kitap Klübü'nün ikinci kitabıydı kendisi. Bir çırpıda okudum. Kamran hala sinir ediyor beni. Dün sabah bitirdim bunu da.


Gelelim hesap kitaba. Geçen ay tam 161 lira harcamışım kozmetiğe. Eeose serumlar dahil değil üstelik. Geçen ayın parası 32 lirayı düşünce 129 lira açığım var şu an. Bunu kapamadan alışveriş yapmamaya çalışacağım. Bakalım ne kadar başarılı olacağım. 17 tam ürün, 13 tester bitirmişim bu süre zarfında. 55,5 Liralık harcama limitim vardı fakat ben onu çoktan harcadığım için açığım 73,5 kaldı.

Kitaba gelirsek eğer. 20 lira harcamam gerekiyordu fakat ben 25 lira harcadım kitaba bu ay. Yani açığım 5 lira. Ama bu ay okuduğum kitaplara bakarsak 25 lira harcama hakkım oluyor. Açığı kaparsam bu ay için yine 20 liralık kitap hakkım doğuyor.


Bu da geri dönüşüm poşetim. Ürünlerin hepsini geri dönüşüm noktasına bırakacağım.

Mutlu hafta sonları ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder