Alışveriş #22#

12:00

Herkese mutlu cumalar.

İki gün önce bir Rossmann alışverişi yaptım. Şaşırabilirsiniz ama kozmetiklere uğramadan direk ihtiyaca yoğunlaşılmış bir alışverişti.




Kardeşimin stresten olduğunu iddia ettiği bir kepeklenme var saçımda. Böyle kabuk kabuk yara üstü gibi dökülüyor. Hatta çok ilginç geldi bana ama kaşımda da var pul pul dökülüyor. Bende bunun için Elidor'un kepek önleyici şampuanını aldım. Arı sütlü Elseve'ler kardeşe.


Sürekli pamuk kullandığımız için bir de Lilibe deneyelim dedim. Şeffaf yara bandı kardeşe. Normalleri sevmiyormuş hanımefendi. Daha ucuz olduğu için bir şans vermek istedim İpana'ya. Hanımefendi beğenmedi. Diğerleri belli zaten.


Eve geldiğimde iki paket beni bekliyordu.


Burberry yeni parfümü Brit için tester göndermiş üç tane. Birini denedim ama pek hoş durmadı benim tenimde.


Üzerindeki yapışkanı çıkarıp deriye bastırdığınızda siyah kısım deride kalıyor. Geçici dövme gibi. Koku da bu dövmeyle geçiyor.


ebay'den aldığım post-it'lerimden bir tanesi daha gelmiş. Kullanmaya kıyabilir miyim bilmiyorum. Güzelliğe baksanıza.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum