Kategoriler

7 Şubat 2014 Cuma

Alışveriş #19#

Herkese mutlu cumalar :) Tatil ne çabuk bitti yahu. Ben bir pazartesi günü evdeydim, dinlenemedim doğru düzgün. Siz bunu okurken ben ders vermek için yollarda olacağım yine. Alışverişlerime gelirsek;




İkinci kozmela siparişim :) Eeose serumun arkasında 6 hafta düzenli kullanım diyordu. Serum çok küçük gelince gözüme indirimi bitmeden alayım bir tane daha dedim. Effaclar jel, 5 lira gibi bir fiyat olunca kaçırmak istemedik. Ben 75 TL için kozmelada ürün bulamadım desem. 75 TL olsun diye 4 ya da 5 tane Blistex seçtim ama sonra saçmaladığımı fark edip sadece bir Blistex'le yoluma devam ettim. John Frida şampuan, saç kremi ve Blistex'in yanındaki vücut losyonu tester hediyelerdi. Yine hediyeleri ben seçmedim, ilgimi çekenler bitmişti çünkü. Hacim veren şampuanla ne yapacağım çok merak içerisindeyim.


Rossmann'ın Facebook sayfasındaki oyunu kazandım :) Hem de bir değil, iki kere :) Süresi dolmadan gidip aldık hemen, birini anneme verdim, bunu geri dönüşüm çantası olarak kullanmak istiyorum. Güzelbahçe belediyesi geri dönüşüm noktaları belirlemiş, yapabilecekken neden yapmayalım.


Kardeşle ortak alışveriş :) Nivea'nın duşta kremini o seçti. Gargarayı ben kullanıyorum. Maskeyi ben aldım. Dayanamıyorum maskelere. Dört tane atmıştım sepete sonra geri koydum üçünü. Fırça kardeşe, yumuşacık kılları, Balmi de bana. Harika kokuyor ama etkili bir nemlendirme göremedim ben.


Penti'deki indirimi görünce kaçırmak istemedik. Sol taraftakiler kardeşe. Bu pembe pofuduk ev çorabımsı şey 5 lira mı ne ve inanılmaz sıcak tutuyor. Geçen sene bu zamanlarda aynı dokuda noel babalı almıştık. Sağ alttaki pembe çorap yünden ve inanılmaz iyi ısıtıyor.


Aylar sonra kitap aldım. Ama neden aldım bir sorun bakalım. Şubat ayının kitabı olarak Çalıkuşu seçtik arkadaşımla. Ama dizi yüzünden fiyatı almış başını gitmiş, 33 ama size 30 olur diyor her yer, biri 15 lira deyince alıverdim. Cehennem'de 10 liraya alındı. Senden Önce Ben'de gözüm kaldı o da 10 liraydı ama başka zamana artık.


Cnbc-e dergi aldım çünkü Doctor Who posteri veriyormuş bu ay. Dergide tek okuduğum Anne'yi tanıtan yazı oldu. Geri kalanı boş bence. Poster için aldım resmen. 

Faber Castell aldım :) Uzun zamandır bakıyordum ama fiyatını hep 22,5 diyorlardı beyazın. 17,5'larda var ama onlar gri metalik olanlar. Benim gözüm beyazda ve pembedeydi. Çankaya'daki kırtasiye 20 lira deyince düşünmedim bile. Zam gelecek dedi kadın ama demeseydi de alırdım. Buraya koymayı unuttuğumu stickerlar aldım. Yıldızlı yıldızlı, derse odaklanan öğrencilerime vereceğim :)


Ve son olarak ikinci Yves Rocher alışverişim. Bu sefer ki online alışverişti. Arkadaşım 10 liralık indirim kuponu bulmuş. Vitaminli spreyde gözüm kalmıştı onu aldım hemen. Ama 15 lira üzeri olması gerekiyormuş bende iki duş jeli kaptım. Göz makyaj temizleyicisi hediye geldi. Kargo hediye geldi. 10 liralık indirimi de kullanınca 17 lira ödedim hepsine. İnanılmaz karlı bir alışveriş oldu. Artık kendimi durdurmaya çalışıyorum bu kadar alışverişten sonra. Ne kadar başarılı olabilirim bilemem ama. Evi devi aldım 10 günde resmen.

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu begendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim...http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil