Alışveriş #18#

22:59

Geç olsa da günün ikinci postu. O kadar uzun zaman oldu ki alışveriş yazısı yazmayalı. Ya da bana öyle geliyor. Daha iki hafta bile olmamış. Ama ben bu iki haftada dünyaları aldım resmen. Maaşımın yatmasıyla har vurup harman savurdum paramı. Bu kadar çok alışveriş yapınca da ikiye böleyim bari dedim alışverişimi. Çok uzun olacak öbür türlü çünkü.




Yves Rocher'den ilk alışverişimi yaptım. Tüm blogları sarsan kayısılı peeling ile başlamak istedim.


İlk kozmela siparişimi de yaptım. Aynı zamanda ilk RT fırçamı da almış bulundum. Aldığım günden beri kullanıyorum gayet mutluyuz kendisiyle :) Eeose kirpik serumu da ne zamandır aklımdaydı. 58 lira olunca aldım hemen bir tane. Testerları beğenmediğim için seçmedim, kendileri seçip yollamışlar. Annem Murad markasını merak ediyordu tam denk geldi.


Rimmel pudramın süngeri olmadığı için sünger aldım ama fırça mı alsaydım diyorum şimdi. Gidip bir de fırça alabilirim.


Lensim yırtıldığı için yeni lens siparişi verdim. Bir değişiklik yapıp lensmarketten aldım. J&J değil de kardeşimin öve öve bitiremediği B&L aldım bu sefer. İki gözümde farklı marka var. Karşılaştırma yapıyorum şimdi :)

Bu post bu kadar :) Devamı da cumaya artık :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Kayisili peelingden cok memnun kalmistim umarim sende begenirsin :) dopdolu bir alisveris olmus guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil