Kategoriler

23 Ocak 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #25# Rival de Loop Yüz Temizleme Sütü

Herkese mutlu persembeler :) Sabah TOEFL kursu ogleden sonra ilk etut dersim yoruldum bugun. Eve gitmeden yazmak istedim bugunun yazisini.





Rossmann'dan deneme boyunu almistim temizleme sutunun. Sanirim disi degisti ben alidiktan sonra ama icerigi aynidir diye tahmin ediyorum.






İlk once pamuga dokup kullandigim bu urunu yeterince dagitamadigimi dusunerek farkli bir yola gittim. Artik krem gibi belli bolumlere surdukten sonra pamukla temizligimi yapiyorum. Sonra bir kere daha yapiyorum ayni islemi yuzum temizlenene kadar.





Goz makyaj temizleyiciyle kiyaslarsam eger cildimde tahrise fala neden olmadi. Rahatsiz edenbir kokusu da yok. Acil durumda alabilecegim bir urun. Arada bir cildim dinlensin diye de alabilirim tam boyunu.
posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder