Kategoriler

16 Ocak 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #24# Rival de Loop Clean & Care Tonik

Merhabalar :)

Geç ama gününde bir yazıyla karşınızdayım. Dizilerin sezon arası yapmasıyla birlikte kitaba verdim kendimi :) Ders çalışmam gerek 10 gün sonra açıköğretim sınavım var ama ama ben gün boyu kitap okur oldum. Günün ürününe gelirsek eğer Rossmann'dan deneme boyunu aldım tonik.


Bu alkolsüz bir tonik. Bu sebeple benim sivilcelerime hiçbir etkisi olmayan bir ürün. Bu ürünle anladım ki salisilik asit içeren tonikler benim için uygun. Gene bu ürünle anladım ki bu tip tonikler cildi yatıştırıyor. 


Sürekli asitli tonik kullanıp cildimi yormak istemediğim için bir asitli, bir asitsiz tonik kullanmaya karar verdim. Bakalım cildime sonuçları ne olacak. 


Cildime hiçbir yan etkisi olmadı bu toniğin. Kokusu da rahatsız etmiyor. Küçük boyu olmasına rağmen iki haftadır kullanıyorum daha yeni yarıladım. Gün gelirde denemek istediğim tonik kalmazsa alabileceğim tonikler arasında. Rival de Loop ürünleri kaplarını değiştirdi. Ama içerik aynı sanırım.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder