Kategoriler

2 Ocak 2014 Perşembe

Yeni Bir Ürün #23# Maybelline Falsies Volume Mascara Flared

Herkese mutlu perşembeler :) Bu haftanın ürünü bayılarak kullandığım ve bittiğine çok üzüldüğüm, kesinlikle tekrar alınacak dediğim maskaram.



Kıl fırçalı, hafif bombeli fırçası bu kirpikleri daha iyi kavramasını sağlıyor, fırçasının ucundaki oynar başlık da kolay uygulamaya imkan sağlıyor.


Kirpiklerime hacim veriyor, uzatıyor, tam istediğim gibi. Ve simsiyah olması da favorilerim arasında.


Fırçası şu şekilde.

Bu da gözümdeki duruşı. Bu fotoğrafı çektiğimde 8 saat olmuştu uygulayalı. Ona rağmen dökülme yapmadı. Lenste de sorun yaşamadım. Hemencecik te temizleniyor.

Şurada Maybelline'in öbür maskarası var. Kesinlikle bunu öbüründen daha çok sevdim. Elimdekiler bitince kesinlikle tekrar alacağım bir maskara oldu kendisi.


4 yorum:

  1. Ben de bu indirimlerde aldım, merak ediyorum :) elimdeki açıklar bitsin hemen kullancam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su ana kadar ki en iyi maskaramdi :) Finallere kaldi kendisi. Sevdiklerimi tekrar alip iyilerin iyisini bulmak istiyorum :D

      Sil
  2. Yazıyı okuyunca merak ettim, ancak elimdeki maskaralar bitmeden alamam ki :( Bir de hangi lensi kullanıyorsun canım, memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitince alirsin canim benim de denemek istedigim cok maskara var :/ j&j oasis kullaniyorum son cifti actim gecen sene aorun cikmadi ama bu sene biraz sorun yasasik. Kardesime dd aldik ayni markadan hic memnun kalmadi o. Biri uyurken dustu oburu arkaya kacti falan. O b&l pure vision kullanmis bi de onu deneyecegim yeni alirken.

      Sil