Kategoriler

1 Ocak 2014 Çarşamba

Yeni Bir Oje #15# Golden Rose 57

Herkese mutlu yıllar :) Bugünü yıl geri kalanına hazırlık yapmak için kullanıyorum. Yıl sonunda yeni yılda yaparım diye bir çok şeyi ertelemiştim. Bugün yapılacaklar listesi çıkarıp onlara başladım. Ve birazdan 2014'ten neler bekliyorum, hedeflerim neler, detaylı bir liste çıkaracağım. 2014 sonunda bakalım kaç tanesinde başarıya ulaşabilmiş olacağım. Belki burada bile paylaşabilirim 2014 listemi :) Ojeye geçersek;




Çok güzel bir vişne çürüğü rengi. İçince pırıltılar var, sim daha mı doğru olur bilemedim şimdi. Her zaman ki üçlüm. NYC yokken geçirdiğim krizleri bir ben bilirim. Tırnaklarımın bu kadar uzun süre kırılmamasının sebebi de Rimmel diye düşünüyorum.


Aynen burada gördüğünüz renk.

Bir de flaşsızını verelim.



Aldığım her ojeyi seviyorum sanırım ben ya. Bir tane oje çıktı sevmediğim onu da verdim direk birine. Ojede sevmediysem elimde tutmuyorum. Küçük depresyon gidericilerim benim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder