Kategoriler

20 Ocak 2014 Pazartesi

Yeni Bir Kitap #26# Karanlığın Elli Tonu

Herkese mutlu pazartesiler :) Bugünü daha çok kardeşimle geçirdim, ona Archer çevirmeye yeltendim, yeltendim diyorum çünkü başlayamadım bir türlü, tatil günümü Sherlock ile mutlu ( ya da mutsuz tamamen Moffat'a bağlı) bir şekilde kapatmak istiyorum. Ama bugünün yazısını geçe bırakmak istemedim, hatta fırsatım olursa yarının yazısını da önden yazmak istiyorum. Düzen isteyen ama üşenen bir insan olarak planla geçiyor hayatım.

İlk kitabın yazısını okumak için buraya, devam eden çekilişim için de buraya bakabilirsiniz :)




Her zaman olduğu gibi önce kitap arkası;

Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı...
Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.

Ruhu yaralı genç girişimci Christian Grey'in karanlık sırlarının yıldırdığı Anastasia Steele, ilişkilerine son noktayı koyup bir yayın evinde çalışmaya başlar.

Ama Grey'e duyduğu karşı konulmaz çekim hala etkisini sürdürmektedir. Grey yeni bir teklifle gelince ona karşı koyamaz. Nihayet her şey daha iyiye gidiyor gibi göründüğü sırada birden geçmişin hayaletleri ortaya çıkar. Anastasia, sorunlu, hırslı ve talepkar Elli Ton'un sinir bozucu geçmişi hakkında, tahminlerinin çok ötesinde şeyler öğrenir ve ilişkileri bir kez daha tehdit altına girer.

Grey içindeki şeytanlarla savaşırken, Ana da hayatının en önemli seçimini yapmak zorundadır.

Ve bu kararı tek başına vermelidir...


Açıkçası bu kitap hakkında aklımda kalan son şey Ana'nın vermesi gereken karar. Kitapta Grey'in geçmişte neler yaşadığını, onu bu günlere getiren seçimleri görüyoruz. Ve sevdiği kadın için neleri göze alabileceğini. Tüm hayatını Ana'nın yanında olması için değiştirmeyi göze alıyor. Ana ise Grey'in ısrarla bitti dediği şeyleri ısıtıp ısıtıp ortaya koymakta bir numarayı oynuyor. Christian'nla beraber olmak için ölüp biterken neden her fırsatta kavga çıkardığını anlayamıyorum. Kitabın sonu ise öyle bir bitiyor ki üçüncü kitaba başlamak istiyorsunuz hemen. Eğer ilk kitaptan hoşlandıysanız serinin devam kitabı da aynı akıcılıkla devam ediyor. Tabii ben Ana'ya sinir olmuşum şimdi yazarken bunu anladım. Bir de anlayamadım bir şey var, bu tip romanlarda neden baş roldeki kızımız yemek yemeyi unutuyor. Her halde dominant erkeğin kadını beslemesiyle ilgili bir şey.


Kitap  kitapsihirbazında %30 indirimle satılmakta şu anda. Herkese mutlu haftalar diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder