Yeni Bir Kitap #25# Grinin Elli Tonu

17:59

Herkese merhabalar :) Ben gene blogla ilgilenmediğim bir hafta geçirdim. Son alışveriş postumdan sonra iki alışveriş daha yaptım ^_^ Temel olarak ihtiyaç alışverişleriydi ama kendimi tutamadığım anlar oldu tabii. Watsons'a yılbaşından sonra ilk kez gittim. Rimmel standına büyük bir heyecanla yaklaştım çünkü bloglarda Wake Me Up fondötenin ocaktan sonra geleceğini okumuştum. Ama maalesef yoktu. Görevli kadında ısrarla Alix Avien satmaya çalıştı bana. Testerla kurtuldum neyse ki.

 İlk önce kitabın arkasındaki yazıya bakalım.




Romantik, özgürleştirici  ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı...
Bu roman denginizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.

Edebiyat öğrencisi Ana Steele, genç girişimci Christian Grey'le bir röportaj yapmaya gittiğinde son derece çekici, zeki ve sinir bozucu bir adamla karşılaşır. Toy ve masum Ana, bu adama duyduğu arzu karşısında şaşkına döner ve adamın gizemli doğasına rağmen ona yakınlaşma arzusuyla yanıp tutuşur. Ana'nın güzelliği, zekası ve özgür ruhuna direnemeyen Grey de onun istediğini kabul eder, ancak şartları vardır...

Grey'in sıra dışı erotik istekleri karşısında şoka uğrayan ama bir yandan da heyecana kapılan Ana tereddüde düşer. Büyük başarısına rağmen -çokuluslu şirketleri, uçsuz bucaksız serveti ve sevgi dolu ailesi vardır- Grey şehvete esir olmuş ve hükmetme hırsı olan bir adamdır. Çift, cüretkar ve tutkulu bir fiziksel ilişkiye yelken açarken, Ana, Christian'ın karanlık sırlarını ve kendi gizli arzularını keşfeder.


Benim fikirlerime gelecek olursak; daha önce doğru düzgün bir erkek arkadaşı bile olmamış, masum ve güzel bir Ana. Ve tabii ki kendisiyle ilgilenen yakışıklı, çekici ve zengin adama doğru çekiliyor. İkisi arasında bir çekim olduğu doğru ama karşısındaki pek tanımaya çalışmadan, fiziksel bir çekim yaşıyorlar. Tamamen cinsellik içeren bir kitap. Hatta okuduktan sonra arkadaşıma verdim okusun diye ama kendisi bir yerden sonra okuyamadığını söyledi. Ben de acaba bütün bu uzun betimlemeler ne zaman bitecek diye düşünerek okudum açıkçası. İlk kitapta bitmiyor. İkinci kitapta beraber bir parça azalıyor betimlemeler. Bir parça diyorum.

Kontrol manyağı Grey düzgün bir ilişki yaşamayı öğrenememiş. Başta yanlış öğrenmiş öyle de gidiyor. Düzgün bir ilişki yaşayamayacağını düşünüyor. Bunun için doğru insanla karşılaşmamış tabii ki. Ama birden Ana Steele ile karşılaşıyor. Herkesten farklı biraz sakar bir kız olan Steele, Grey'in ilgisini çekiyor ve onu daha yakından tanımaya çalışıyor. Onca cinselliğin ve birbiriyle didişmenin arasında nasıl anlıyorsa hislerini.

Bütün bu kötü yorumlarımı geçecek olursak ilk kitap çok sürükleyiciydi. Kötü cinsel zevkleri dışında kusursuz bir adam yaratmış yazar E.L. James. Ve neden ben diyen bir bayan karakter. İlk kitap öyle bir yerde bitti ki hemen ikinci ve üçüncü kitabı satın aldım. Kitabı okuyan arkadaşımla da kritik yaptık bir güzel. Değişik bir kitap kendisi.

Kitabın fiyatı 25 TL ama artık hemen her zaman indirim yapan kitap siteleri sağ olsun daha ucuza bulmak mümkün. 22/11/63'ü 8 TL'ye aldığım günden beri başımın tacı olan kitapsihirbazı'nda bulabilirsiniz kitabı.


Gördüğünüz gibi kitabı, kıvırmadım bükmedim tertemiz duruyor. Üzerine yazı da yazmadım. Kitaplar konusunda katıyım. Daha dün kitabımın arkasında kalem denemek isteyen arkadaşımı azarladım. Bir de kardeşimden yedi azarını. Dokunmaz artık diye düşünüyorum. Böyle işte. Bugün Sherlock 302 var cnbc-e'de :) 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum