Yeni Bir Film #23# The Prince and Me

12:00

Merhabalar :) Bunalımdan mıdır nedir bu aralar romantik komedilere boğdum kendimi. Bunlardan ilki Prens ve Ben.




Paige(Julia Stiles)  Wisconsin'de üniversite okumaktadır. Çok çalışıp tıp okumak ve Sınır Tanımayan Doktorlara katılmak istemektedir. Okulda ve yazın evde işe girip okul parasını çıkaran bir çiftçi kızıdır.


Edvard ise Danimarka veliaht prensidir. Sorumsuz davranışları nedeniyle sürekli gazetelerde boy göstermektedir. Bir gün televizyonda Wisconsin ile ilgili bir reklam görür ve ailesinin isteklerine aldırmadan Wisconsin'e gider.


Sorumsuz davranışalrı yüzünden aynı dersi aldığı ve grup arkadaşı olduğu Paige'i kızdırır. Üstüne üstlük ailesinden aldığı para bitince işe gimek için Paige'in adını kullanır. Paige ona işte ve normal yaşamda yardım ederken, Edvard'da Shakespeare konusunda Paige'e yardım eder.


Kimliğini saklayarak geldiği Wisconsin'de Edvard Paige'e aşık olur. Ama Danimarka paparazzisi Edvard'ı bulur ve Edvard Paige'e gerçekleri söylemek zorunda kalır. Paige biraz geç anlasada sonunda Edvard'ı sevdiğini anlar ve Danimarka'ya onu görmeye gider.


Amerikalı bir çiftçi ailenin kızı olan Paige kraliyet yaşamına ayak uydurabilecek midir?

Paige'i oynayan Julia Stiles bana o kadar da güzel gelmemişti. En azından kahverengi kısa saçlarıyla. Fakat IMDB'de uzun sarı saçlı bir resmini gördüm ve eğer o haliyle oynasaymış tam bir peri masalı olacakmış dedirtti bana. Güzel bir romantik komedi komediydi.

IMDB puanı on üzerinden 5,7 orta halli bir film için gayet normal bir puan diye düşünüyorum.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum