Kategoriler

14 Ocak 2014 Salı

Yeni Bir Dizi #27# White Collar

Herkese merhabalar :) Benim için yarım kalmış bir diziyle karşınızdayım. İki sezonunu izledim sadece ve neden üçüncü sezona geçmediğime dair hiçbir fikrim yok çünkü sezon finali çok heyecanlı bitmişti. Bu aralar hiç dizi izleyemiyorum. Sadece pazartesi günleri cnbc-e'de Sherlock izliyorum ki gelecek hafta bitiyor o da :( Sherlock yok Doctor Who yok. Ne izlerim bilmiyorum ama hazır izlediğim dizi yokken biraz ders çalışmak istiyorum. Sürekli ertelediğim TOEFL kursum var ona çalışabilirim mesela. Ya da açıköğretim dersime çalışabilirim bir değişiklik yapıp. Hayatımı düzene oturtmak istediğim ama tembelliğim yüzünden hayatın geçip gittiğini fark ettiğim bir dönemdeyim. Bu tembellik kısa süreli olur diye umut ediyorum.

Kuzum benim çok yakın arkadaşım, dünyayı beraber gezme planları yaptığımız canım güzel bir burs kazandı geçen hafta. Umutsuzlukla her buluşmamızda yaptığımız planlarında gerçeğe dönüşme ihtimali doğdu bu sayede. Tabii deneyleri dolayısıyla bu yaz gidemeyebiliriz ama parasızlık yüzünden gidememekten çok daha iyi, üzerimizden bir yük kalktı.




Diziye gelirsek, yakışıklı dolandırıcı Neal Caffrey dünyada sadece bir kişi tarafından yakalanabilmiştir: FBI ajanı Peter Burke. Paşa paşa cezasını çekmekte olan Neal, sevgilisi Kate'in başının dertte olduğunu düşünerek bu yüksek korunaklı hapishaneden kaçar. Onun adımlarını kendi adımları kadar iyi bilen Ajan Burke Neal'ı tekrar yakalar. Ama bu sefer Neal'ın başka bir fikri vardır. Diğer dolandırıcıları yakalamak için FBI ile işbirliği yapacak ve cezasını dışarıda çekecektir. Burke'ü zorla ikna eder ama hareket alanı oldukça kısıtlıdır çünkü bileğinde elektronik kelepçelerden vardır.



Neal Burke'e, Burke'te Neal'a güvenmezken birlikte çalışmaya başlarlar. Kate'i bulması için dışarıda kalması gereken Neal bunun için elinden geleni yapmaktadır. Ve elinden gelenlerin içinde yardımcı dahisi Mozzie'de vardır.


Yaptığı planlar beni hep etkiledi açıkçası. Sanat eserlerinin birebir kopyasını yapabilecek kadar yetenekli, kontrollerden geçirebilecek kadar hilebaz bu adam yakışıklılığıyla da geri kalan engelleri aşıyor. Suç dizisinin yanında sanatı da getirdiği için benim severek izlediğim bir dizi. En çok Mozzie'yi seviyorum dizide. Burke'ün karısı Neal'a güvenerek sevgimizi kazanıyor. Neal ve Burke'ün ilişkisi ise sezon ilerledikçe değişiyor.


Tamam Matt Bomer için izliyor olabilirim ama dizi de kendini izletiyor doğrusu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder