Kategoriler

18 Ocak 2014 Cumartesi

Bitenler #8#

Herkese tekrar merhaba :)




11 aralık-11 ocak arası bakalım neler bitirmişim.


Wella Proseries Elektriklenme Karşıtı Şampuan: Saç kremi de bitmek üzere. Harika kokuyor. Kabarmayı da azalttı. Bunu bulamadığım için nem terapisi aldım yerine.

Oriflame Saç Açıcı Sprey: Harika kokuyordu ama banyo sonrası saçımı açmama pek yardımı olmuyordu bence. Tekrar almam. İsana aldım yerine. Yazısı burada.

Garnier Saf ve Temiz Tonik: Beyaz olanı daha çok sevdim sanırım. İkisini bir daha kullanıp öyle karar veririm. Mecbur kalırsam alabilirim, kötü değildi. Yazısı burada.

Colgate Optik Beyaz Gargara: Bir garipti tadı. tekrar almam.

B&L BioTrue Lens Solüsyonu: Yenisi açıldı bile :)


Nivea Narlı Dudak Nemlendiricisi: Tadı harikaydı. Rengi de çok güzel duruyordu dudağımda. Kesinlikle tekrar alınacak.

RdL Clean & Care Göz Makyajı Temizleme Solüsyonu: Gözümü yaktı maalesef. O yüzden tekrar almam. Ama güzel temizliyordu. Yazısı burada.

Maybelline The Falsies Volum Maskara: Şu ana kadar kullandığım en güzel maskara. İkinci raunda kaldı kendileri. Yazısı burada.

Oriflame Essential Fairness Lotion: Cilt rengini açıtığını vaadediyor ama benim cildim olabilecek en uç nokta sanırım bir işe yaramadı.


Bir paket rulo kağır peçete bitirdim. Bim malı. Makyajda gitti. Yüzde kullanamadım bu ay.

Fresh & Soft Islak Mendil: Güzeldi. Ama daha güzel kokanını buldum.

Oriflame Milk&Honey Sabun: Yüzüm için kullanıyordum. Bitmesine az kala annem el sabunu olarak kullanmış. Yeni ürüne geçtim.

Watsons Square Puffs: Sonunda bittiler. Üçlü paketti ve kaç aydır bitsinler diye uğraştım. Çok ince hiç kullanışlı değil.

Orkid Pedler: Her zamankiler.

Tek Kullanımlık ıslak Mendiller: Islak mendil pakedi dışarda bitiverdiğinde çok kullanışlı oluyorlar.

Nova Peçete: Burnum akıp duruyor bu aralar. Selpak çiçek çok güzel kokuyor. Onu alırım artık.

Synergen Anti Pickel Maske: Kokusunu çok seviyorum. Tekrar alırım.

Ikea Mum: Bu 25'li satılan mumlardan. Sonuna kadar kullandım bu sefer.

Rocco ve Olips Şekerler: İşte hep beraber şekere vuruyoruz kendimizi. Olips hoşuma gitmedi. Rocco alırım tekrar.

J&J Acuve Lensler: Son pakedimi açtım :/ Galiba B&L deneyeceğim bir daha aldığımda.

Gözlük temizleme Mendilleri: Yeşil elma kokuyorlar. Ama gözlükte azıcık nem kalıyor. Hepsi mi öyle bu ürün mü bilemedim.

Avon Solutions Testerlar: Yaş için olan silikonlu gibiydi hiç hoşuma gitmesi. Öbürü hakkında da emilmedi bir türlü.

Anti Frizz Serum: Geçen ay maskesini kullanmıştım, bu ay kullanabildim serumu. Bir daha almam, memnun kalmadığım bir ürün oldu.


Veee son olarak bu ay okuduğum kitaplar:

Charlotte Brönte - Jane Eyre: Bu ay okuduğum en güzel kitaptı. Çok sürükleyiciydi.

Saffet  Emre Tonguç - Avrupa'da Görülmesi Gereken 101 Yer: Kardeşimde olduğu için çekemedim fotoğrafını. Bir liste yaptım içindeki ülkelerle. Yararlı bir kitap, hiç bilmediğim özelliklerini keşfettim ülkelerin.

John Verdon - Aklından Bir Sayı Tut: Hiç beklediğim gibi çıkmadı. Hayal kırıklığına uğradım resmen. Yazısı burada.

Guillermo Martinez - Oxford Cinayetleri: Bu da bir hayal kırıklığıydı. Daha heyecanlı bir kitap bekliyordum. Düşündüğümden daha yavan çıktı. Yazısı burada.

Sonuç olarak: Kitaplara 4*5=20 TL, Kozmetiğe ise (13*2)+( 12*0,50)=32 TL harcayacağım. Hangilerini küçük ürün sayacağımdan pek emin değildim. Yeni düzenleme biraz daha işimi görür bence. Testerlar 1 TL, Tam boy ürünler 2,5 TL. Bu ay 32 TL'lik alışverişle pek duramayacağım belli çünkü RT fırçaya diktim gözümü şu anda ama küçük bir ilk maaş hediyesi verebilirim kendime. Kitapta sıkıntı yok elimdekileri tam gaz okumaya devam ediyorum. Gelecek ay görüşürüz ^_^



2 yorum:

  1. Ben de Wella Proseries'in parlaklık için olanını kullanıyordum epey hoşuma gitmişti, kokusu falan da çok tatlıştı :)
    Bio True lens solüsyonu da benim kullandığımdan zaten aynı şekilde memnunum ben de
    Göz makyaj temizleyicisi olarak ben yves rocher'unkini kullanıyorum tavsiye ederim :)
    Burnun akıp duruyorsa selpak çiçek alma sakın tahriş ediyor, losyonlu favorim :D
    Jane Eyre zaten klasiktir mükemmeldir, Aklından Bir Sayı Tut da benim çok severek okuduğum romanlardandı, aşırı sürükleyiciyi gelmişti bana ama sen sevmediysen bilemiyorum herkesin bir tarzı var tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selpak cicek var simdi ama losyonu denerim elimdeki bitince. Yves rocheri elimdekiler biter bitmez alirim aklima yazdim. Aklimdan bir sayi tut cok surukleyiciydi ama sonu bekledigim gibi cikmadi.

      Sil