Alışveriş #17#

22:53

Herkese mutlu cumalar :) Benim için yoğun bir haftanın başlangıcı bugün. Hızlandırma başladığı için her zaman ki gibi pazartesi tatilimiz yok. Ama bu bir haftalık yorgunluktan sonra tam bir hafta tatil var. Tabii ben onu özel ders vermek ve kursa gitmek için kullanacağım ama tatil olacak sonuçta :) Bu alışverişe gelirsek eğer büyük bir kısmı ilk maaş alışverişi. Elimde toplu para olduğu düşünüldüğünde ne kadar az harcadığımı görebilirsiniz :)





İlk olarak maaş öncesi siparişim Avon Eyeliner. Kendisi 13 TL ile benim oldu.



Sonra Oriflame siparişim var. Kardeşim yeşil çaylı kapatıcısından istiyordu. Elindeki bitmiş. Ama stokta bulamadık uzun zaman. Çok memnun olduğundan başka birşey istemedi yerine. Sonra şans eseri hafta başında buluverdim. O tabii aldı hemen burada yok. Benim günlük makyaj çantamı ona verdiğim için aldım yeni makyaj çantamı. 9,15 TL Fondöten ise yeni ürünlerden. Sürekli fondöten, BB krem sürdüğüm için alternatif olsun elimde istedim. 13.77 TL. Duş jeli ise kargo sıfırlama ürünüydü. Kardeşim çok sevindi çünkü duş jelimiz bitiyormuş.



Gratis alışverişi maaş alışverişi aynı zamanda. Ama gezdim gezdim ihtiyacım olan bir şey bulamadım. Ben de Alice'te gördüğüm köpüren maskelerden aldım denemek için. Daha önceden de sorduğum ama olumsuz cevap aldığım Van Gogh'lu şemsiyeyi sordum. İçeride kimse olmayınca ve görevlide çok cana yakın olunca buluverdik bir tane. Dünyalar benim oldu. Doctor Who sağ olsun Van Gogh'un yeri ayrıdır bende. Süngeri değişiklik olsun diye aldım. Sonra da taksit olsun diye Lionesse epilatör ile Kağıt sabun aldım. Toplam 26 TL gibi birşey tuttu. Epilatörden bir tane vardı bende ama kayboldu odada.



Ta daaa. Şemsiyem :)



Son olarak ta Watsons alışverişim. Agora Migros arası çok yakın olunca uğradık oraya da. Çantamda taşıdığım pudra bitmek üzere olduğundan önlem almak istedim. Ve o çok istediğim ojeyi de aldım sonunda. Kardeşime yakalanmadım bu kez. Bunlar da 15 küsür tuttu. Fişleri kaldırdığım için bakamıyorum tam fiyatına.
Tabii yakında bir alışveriş yazısı daha gelecek çünkü Kozmela'dan sipariş verdim 5 dakika önce.

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ayy şemsiyeye bayıldım :)
    Doctor Who'nun o bölümü benim de favori bölümlerimdendir.
    Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol hayatim :) Katalogta gordugum gunden beri istiyordum :) Doctor Who hayatimizi ne kadar etkiliyor. Bir de Picasso'lu bolum yapsalar guzel olurmus :)

      Sil