Kategoriler

15 Ocak 2014 Çarşamba

Alışveriş #16#

Herkese merhabalar :) Günün ikinci postuyla karşınızdayım. Bir önceki alışveriş yazımdan sonra bakalım neler almışım.




Şu anda Watsons'tan aldığım yeşil çaylı jeli  kullanıyorum yüzüme ama yapış yapış yapıyor makyaj için beklemem gerekiyor. Bu yüzden alternatif krem alayım sabah için dedi. Sağdaki sivilceli ciltler için olan kremden aldım. Soldakini de elimde bulunsun diye aldım.

Beauty Beats ışıltılı pudra listede 8,90 gözüküyordu ama kasada 12,90 geçti. Uyardım ama başka başka listeye baktığımı söyledi. Arada büyük fark yok ve koleksiyon ürünü olduğu için çok takmadım. Aydınlatıcım yoktu hiç bir tane olsun elimde dedim.

Kırmızı şey ise jel el ısıtıcısı. 5 lira bir şeydi. İçindeki metali çıtlattığınızda jel katılaşıyor ve 1 saat kadar ısı veriyor. Tekrar kullanılabiliyor. Bayıldım :)



Gittigidiyor'dan saç tebeşiri aldım. Tabii renklerine bakmamışız içinde pembe yok. Ama hiçbir setin içinde yok pembe, ayrı almamız gerekiçek galiba. Aras kargo dışında sorun çıkmadı. Aras kargo ise evime gelmeden evde değilsiniz mesajı attı. Ertesi gün ise tekrar kargoya çıkardı. Ürünü buradan aldım. Kardeşim açık yeşili denemiş bile. Tabii ben göremedim.


Son olarak ise Watsons :) Gratise gittim ama ne istesem görevli yok dedi. Ben de Watsons'a gittim oradan. Şampuanım ve saç kremim bitmek üzere olduğundan onları aldım. Ortada kalmak istemiyorum çünkü. Elektriklenme karşıtı şampuan ne Gratis'te ne de Watsons'ta vardı, bende nem terapisi aldım yerine. Saç kremi ise elektriklenme karşıtı.

Wake Me Up sordum yerine denemem için Alix Avien testerı verdi. Rengi de yokmuş. Orta dedi yani benim cildime koyu gelecek.

Bu kış aylarında ya burnum ya gözüm akar oldu. Gözüm kendi başına ağlıyor ve tüm makyajımı mahvediyor. Çantaya atmalık aldık. Yarısını kardeşim adlı.

Diş macunu yedekledik. Bunu kardeşim seçti. Bir önceki diş macununu ben seçmiştim. Adaletli olsun dedim.

Protex sabun 2 liraydı ve kocaman. Elimden büyük, çok hoşumuza gitti. Umarım sınırlı üretim değildir.

Diadermine tonik kasada indirimdeydi, kardeşim istedi aldım.

Rimmel Maskara ise benim :) Stoğa gidiyor. Açmıyorum artık, o yüzden çok da kötü hissetmiyorum kendimi.

Bu kadardı işte. Siz bunları okurken birkaç tane RDL göz farı bazı yedekleyebilirim, 5 TL'ye düşmüş gözüküyor çünkü. Bir tane yeter gerçi, elimdeki  bitmedi, Essence de var sırada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder