Kategoriler

8 Ocak 2014 Çarşamba

Alışveriş #16#

Herkese merhabalar :) Kendimi tuttum tuttum pazartesi gunu dayanamayip yaptim buyuk bir alisveris. İhtiyac alisverisi olsun istedim ama arada hosuma gittigi icin aldigim seyler de oldu tabii. Bu uzun surecte neler gecmis elime bir bakalim;






Gecen sene GFK ile bir calismam olmustu. Alisverisleri verilerini tutuyorlardi. Oradan kazandigim puanlarla bu guzelligi aldim. Watsons'ta hep gorup istiyordum ama butce belli iste yuksek geliyordu fiyati. Kismet burayaymis. İki farkli secenegi ile kullanisli bir urun :)




Avon aralik katalogundan aldigim guzellikler. Bir tane istemistim ama iki tane gelmis sansima artik. Elimdeki ojeler bitsin oyle kullanmak istiyorum.





Bunlar da Oriflame aralik katalogundan. Goz bandina bayildim, geldigi gunden beri kullaniyorum. Firca listemde olan kapatici ve dudak fircasiydi daha kullanmaya firsatim olmadi.





Bim'de gordum kaptim birer tane. Biri yagli ciltler icin oburu akneli ciltler icin.





Gelelim buyuk alisverise. Airwick oda kokulari harika kokuyor. Dil kursumda gormustum ilk. Daha dogrusu yan odadaymis kokusu her yeri sarmisti.
Elimdeki gargara bitmek uzere oldugu icin yeni bir sey deniyeyim dedim. Listerine kucuk boyuyla daha cazip geldi.
Arko el kreminin mangolusunu kullaniyorum simdi. İndirim icin bir seyler daha almam gerekiyordu. Bunu da denemek istedim.
Ayakkabilarim icin aldim Fuss Wohl'u. Kisin disariya koymamaya calisiyorum ayakkabilari. Usuyorum.
 İsana sivi sac kremi de elimdeki bittigi icin alindi. Sac onarici oldugu yaziyordu. Daha denemeye firsatim olmadi.
Listemde bordo oje vardi biliyorsunuz. Pasteli sectik bunun icin. Daha dogrusu benim elim hep kirmiziya gittii icin arkadasim secti benim yerime.
Essence oje de indirim icin alindi ama biz bayildik rengine.
Milka'nin bu cikolatasina tek kelimeyle bayildim. Bildiginiz Milka tadi ama kare degil de cam seklinde.
Bir de artik piyasadan cekilen Garnier sivilceli ciltler icin kapatici aldim ama o kardesime. Kucuk esnaf sag olsun ilk girdigim yerde buldum. Flormar matte BB krem de sordum ama yokmus maalesef.
Bu kadar iste. Oje almaya ara versem cok iyi olacak sanirim. Siz ne dersiniz?
posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder