Kategoriler

12 Aralık 2013 Perşembe

Yeni Alışveriş Düzenlemesi ^_^

Kozmetiğe harcadığım paranın ucunu kaçırdığımı farkettim. Ve tabii kitaba da. Bende yeni bir karar aldım. Bitirdiğim ürün başına para koyup bu biriken paralarla yapacağım kozmetik ve kitap alışverişimi bundan sonra. Böylelikle istediklerimi aldıktan sonra kendimi kötü hissetmeyeceğim ve stokları eritmek için yeterli süre de geçmiş olacak.

Kitaplar için her okuduğum kitap için 5 TL koyacağım.

Kozmetikler içinse Tam boy ürünse 2 TL ve testersa 0,50 TL koyacağım. Kozmetikten emin değilim miktar değişebilir. Bu ayın sonunda belli olur :)

Siz nasıl buldunuz bu fikri?


2 yorum:

  1. Tatllım gayet mantıklı. Bende buna benzer bir sey yapıyorum. Sadece ihtiyac alısverişi yapmaya karar verdim. Bitirdigim urun basına para koymuyordum ama onu da yapayım bundan sonra. Onun dısında cuzdanımda kalan 10 kurusları 5 kurusları filan bir yerde biriktiriyorum. Minik bozuklar hemen harcanıyor ve nereye harcandıgı da belli olmuyor cunku. Boylece onlar da birikmiş oluyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bozukluklari biriktireyim bundan sonra :)

      Sil