Merak Ettiklerim #22#

20:59

Doctor Who Noel özel bölümü beni bunalıma sürükledi resmen. Temel olarak Matt'i geri istiyorum ama o olmayacağı için başka şeylerle avunacağım artık.


1) Saç Tebeşiri:




Babamın kuru pastellerine benziyorlar. Saçlarımı rengarenk boyamak istiyorum.

2) Kalyon Tırnak ve Tırnak eti bakım yağı


Her oje sürdüğümde alta base coat sürsemde haftada bir bakım yapmak tırnaklarıma iyi gelir diye düşünüyorum.

3)Kalyon Oje İnceltici


Ojelerimi sonuna kadar kullanmanın bir yolunu mu buldum acaba??

4)Rimmel London Nude Kohl kalem:


Bence Oriflame'in var ama bunun gözde duruşunu çok beğendim.

5) Makyaj çantası: Kendiminkini kardeşime verdim. Yenisini almak lazım :D



  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ahh Matt ahh :/
    Ayrıca şu tebeşirleri ben de merak ediyorum, saçlarımı beyazlamadığı sürece boyatmak istemediğimden bu en iyi çözüm olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildigin bunalimdayim kuzu. Sebi'de gormustum sac tebesirlerini. İslak saca uygulayip kuruttu. İki yikamada cikiyormus yanlis anladiysam. Surekli degistirebilirim bu sayede :D

      Sil