Kategoriler

20 Aralık 2013 Cuma

Merak Ettiklerim #21#

Cuma ne çabuk geldi yahu.Ben hiç hazır değilim hafta sonuna. Neyse bu haftanın 5lisi neymiş bakalım;

1) Bourjois Volumizer Maskara:




Piyasadan çekildiğini söylüyor herkes, yıl bitmeden almak istiyorum bende.

2) Maybelline Dream Fresh BB Krem:


Mavisinden istiyorum.


Önce siyahı, umarım kalıcı olur gözümde.

4) Rimmel London Allıklar:


Hepsi çok güzel ama gündelik yaşam için hafif bir renkle başlamak istiyorum.

5) Ecotools Makyaj Fırçaları:


Kesinlikle hepsini istiyorum ama yüz mü göz mü öncelikli karar veremedim. Aslında likit fondöten, BB krem gibi ürünler için fırça lazım bana. Bir tane fondöten fırçam var ama memnun değilim ondan, elle uygulamayı tercih ediyorum şimdilik. Kafam karışık. Sizin öneriniz var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder