Kategoriler

16 Aralık 2013 Pazartesi

Merak Ettiklerim #20#

Cuma cumartesi ve pazar yazılarını bu üç güne yaymaya çalışacağım. Tembelim biraz anlamışsınızdır artık :) Buraya yazmak beni mutlu ediyor, dertlerimden sıkıntılarımdan uzaklaşıyorum. Yazmadığımda huzursuz oluyorum. Neyse geçen cumanın 5 ürünün bakacak olursak;

1) Rimmel London Wake Me Up Fondöten:




Yeni yılda Türkiye'ye geliyor deniliyor. İlk işim gidip almak olacak :)

2) Mug:


Starbucks'ta satılan yol için termoslar var biliyorsunuz. Her sene değişiyor modelleri. Bazılarının içindeki kağıt ta çıkıyor ben onlardan istiyorum ki istediğim şekilde süsleyeyim. Çayımı, kahvemi daha bir keyifle içeyim. Kardeşim almıştı iki sene kadar önce ama kağıdı yapışmış çıkarmaya çalışırken kopardım içinde kaldı. Bunu iş için istiyorum. Yukardaki 11. aşağıdaki 4. Doktor. Bir de 10.'yu bulursam tadından yenmez :)

3) Saat:

saatiniyarat.com'da çok güzel saatler yaptım onlardan birini istiyorum :) maalesef fotoğraflarını koyamadım buraya.

4) Balık:



İki tane ciğerli balık istiyorum, motorsuz akvaryumda durabilenlerden. Birine Rory diğerine Amy derim. Ya da 3 olsun Stiles diyecekim birine tüm fikir burdan çıkmıştı; Amy, Rory ve Stiles :D

5) The Balm Nude Tude Palet:


Renklerine bayıldım, ilk fırsatta benim olmalı :)

Pek kozmetik yok bu hafta zaten düzenli kullandığım ürünler olduğu için bir şeyler bitmeden yeni almak istemiyorum. Saatimi ilk maaşımla alırım gibime geliyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder