Yeni Bir Ürün #20# Rival de Loop Göz Makyaj Temizleyici

12:00

Herkese Merhabalar :) Bu haftanın konuğu çift fazlı yapısıyla RdL Göz makyajı temizleyici.




Ben küçük boyunu almıştım denemek için. Çift fazlı yapısı sayesinde göz makyajımı zorlanmadan temizledi. Kardeşim de memnun kaldı bu yönden.

 Bu iki ayrı hali. Ben kapağını açıp ucuna parmağımı koyarak çalkalayıp, öyle döküyorum pamuğa.


Bu da karışmış hali. Bir aydır bunu kullanıyoruz. Kardeşim çok göz makyajı yapmadığı için genelde ben kullanıyorum. Yağlı bir his bırakıyor ama sonrasında yüzümü yıkadığım için benim için sorun olmuyor.
Suya dayanıklı makyajı çıkarıyormuş ama yapmadığım için bir şey diyemeyeceğim.

Bu ürün benim gözümü yaktı. Hem de her seferinde. Tabii bu benimle ilgili bir sorun çünkü kardeşimde öyle bir şey yapmamış. Ben mi fazla kullanıp gözüme kaçırdım dedim ama az kullandığımda da yaktı. Eğer denemek isterseniz önce küçük boyunu alın derim. 2-3 TL bir şey ve iyi ki büyüğünü almamışım dedirtti. Gözümü yakmasaydı tekrar alabilirdim.

Mutlu perşembeler :) 3 saat sonra bitenler yazım geliyor, kaçırmayın :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben de kullandım bu ürünü. Kişiden kişiye hassasiyet gösteriyor demek ki. Gözümde yanma falan yapmadı, bittikçe alacağım bir ürün oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Eger yanma yapmasaydi bende alirdim tekrar canim. Baska urunlerde sira :)

    YanıtlaSil