Kategoriler

18 Aralık 2013 Çarşamba

Yeni Bir Oje #13# Golden Rose 54

Herkese mutlu çarşambalar :) Bu hafta gene mor bir oje var ama bu geçen haftaki ojeden tamamıyla değişik. Geçen haftaki koyu bir morken bu capcanlı, enerjik, açık renk bir mor.




Her zamanki üçlüm :)


Tam olarak böyle bir renk, evet tutturmuşum bu sefer :)



Bunları ojeyi sürdükten iki gün sonra çektim. Uçları biraz aşındı ama sapasağlam dört gün kullandım ojeleri :)


Bu soğuklarda kurumuş açmakta zorlandım kapağını. Üstelik de güzelce vazelinlemiştim sıkışmasınlar diye. Dişimle açmak zorunda kaldım.



Burda iyi NYC ama sonraki ojede mahvettim fırçasını :/

İnanamayacaksınız ama gelecek haftaki oje Golden Rose değil :D

2 yorum:

  1. Golden Rose'un başka serileri bile iyidir bence ;)
    Bu arada uzamış tırnaklar görüyorum. Doctor yapma zamanı gelmiş onların. Bize gel de bi gece Doctor Who maratonu yapıp, ojeler sürünelim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmis gitmis bu seriden almisim :D Evet uzadi tirnaklarim cok mutluyum :D Aslinda hazir noel ozel yaklasmisken mi yapsak :D Mesaj atayim hemen :D

      Sil