Yeni Bir Kitap #21# Ölümcül oyuncaklar-Küller Şehri

11:59

Herkese merhabalar :) Bu güzel günde dışarı çıkmadan önce yazımı yazıp çıkmak istedim. Akşam kaçta gelirim belli değil ve gece 12lere kalmasını istemedim yazının. (Tek izin günümde bile kursa gidiyor olmak sinir bozucu olsa da 9 saat uyumuş olmanın verdiği mutluluk var şimdi :)




Öncelikle söylemem gerekiyor ki eğer ilk kitabı okumadıysanız, ya da ilk filmi izlemediyseniz spoiler yemeniz kaçınılmaz. Devam kitabı çünkü ve ilk kitaptaki çok edici gelişmelerin sonuçlarını görüyoruz. Uyarımı yapıp devam ediyorum;


İki paragraf yazdıktan sonra kitabı siz okusanız dahi iyi olur diye düşündüm :D Bu yüzden detaylı anlatmamaya çalışacağım. Ama arada kendimi kaptırabilirim. Kitabı yazın okumuştum bazı şeyleri unutmuş olma durumu var.


Clary hatıralarını kurtarmak için Sessiz Kardeşlerin yardımına ihtiyaç duyar. Bunu için Küller şehrine giderler. Ama hatıralarının geri dönmesi için büyüyü yapan kişinin çözmesi gerektiği ortaya çıkar. Bu sırada Valentine'le yaşanan olaylardan sonra Sorgucu gelir. Bu olayda kimin suçlu, kimin suçsuz olduğunu anlamaya gelmiştir ama Valentine'in oğlu olduğu için Jace'e şüphe ile yaklaşır. Jace Sorgucu'nun damarına basınca Küller şehrindeki hapishanede kalmasına karar verilir. Jace küller şehrindeyken Valentine Küller şehrine gelir ve Ölümcül Oyuncakların ikincisi kılıç'ı alır ve Jace'den kendisine katılmasını ister.

Kitabın konusu genel olarak böyle. Aynı akıcılıkta devam ediyor kitap. Bir solukta bitirmiştim ben bu kitabı da. Clare kitabın içine küçük küçük ipuçları bırakıyor ilk kitapta olduğu gibi. Ben Clary ve Jace'in kardeş çıkacağını kitabın ortasında anlamıştım. Ne yazık ki bu kitaptaki ip uçları bir sonraki kitaba kadar sonuca ulaşmıyor. İlk film istenilen başarıya ulaşayınca ikinci filmin çekimleri bir süre durdurulmuştu. Fakat çekimlere tekrar başladılar. Bu arada Simon'ı oynayan aktör Misfits'de oynamış ve oradaki oyunculuğu için seçilmiş. Eğer merak ederseniz :) Şu kadarcık yazı için bir saattir uğraşıyorum :/ O kadar olay oluyor ki kitapta hangisini yazıp hangisini yazmayacağıma karar vermek çok zamanımı aldı.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum