Kategoriler

29 Aralık 2013 Pazar

Yeni Bir Film #20# Scary Movie 5

Hazır 4. filmi yazmışken hız kesmeden 5. filmi de yazayım dedim :) Serinin şimdilik son filmi. 2013'de yayınlandı. Artık çıkmaz devam filmi dediğimiz bir anda. Ama baş rolde Anna Faris yok bu sefer. Bu da filme yabancılık çekmeme neden oldu.




Anna Faris'in yerini High School Musical'dan tanıyabileceğiniz Ashley Tisdale var. Eski bir yüz de kocasını oynuyor :) Filmin başında Linsday Lohan ile Charlie Sheen'in kısa bir bölümü var.


Gelelim bu filmin nelerle dalga geçtiğine; Paranormal Aktivite, Siyah Kuğu, Mama, Maymunlar Cehennemi 2, Lanet, Başlangıç, Dehşet Kapanı, Kötü Ruh, Ruhlar Bölgesi, Duyguların Rengi ve Grinin Elli Tonu.


Film diğer filmlerden kısa sürüyor bir saatten biraz fazla diye hatırlıyorum. Kötü değil ama kesinlikle Korkunç Bir Film havası yaratmıyor. Sanırım filmde Cindy Campell olmayınca eksik kalıyor.


2 yorum:

  1. Selam blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Kitap ve film gibi çok sevdiğim konularda da paylaşımda bulunuyorsun,bun sevdim. Diğer filmlere de göz atacağım hemen. Ben de kitap ve film yorumu yapıyorum blogumda beklerim:
    kedininkaleminden.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum :) Ben en çok bitenler yazılarına bayılıyorum, sanki ben bitirmişim gibi rahatlıyorum okudukça :D

      Sil