Kategoriler

31 Aralık 2013 Salı

Yeni Bir Dizi #26# Angel

Herkese merhabalar :) Yılın son günü bugün. Mezun da olsam, işte bulsam 2013 benim için pekte iyi geçmedi. Bir an önce 2014'e girmek istiyorum. Sanki bir anda yeni bir hayata başlayacakmışım gibi. Çift sayıları hep daha çok sevmişimdir zaten. 2014, 2013'ten daha uğurlu gelir inşallah bana.

Dizimize gelirsek. Buffy The Vampire Slayer dizisinin uzantısı bir dizi kendisi. Buffy'nin 4. sezonuyla beraber başladı ve beş sezon sürdü. Zamanında cnbc-e'de de yayınlanmıştı.




Buradan sonrası Buffy ile ilgili spoiler içerebilir.


Ruhunu kaybetmemek için Sunnydale'den ayrılan Angel Los Angeles'a gider. Burada ihtiyacı olanlara yardım ederek kötülüklere tek başına karşı koymaya çalışır. Bu sırada Doyle adında bir yarı-iblis gelip Angel'ı bulur ve onun ihtiyacı olanları bulmasına yardımcı olmaya başlar. Birine yardım etmeye çalışırlarken Buffy'nin lise arkadaşı Cordelia ile karşılaşırlar. Hayallerinin peşinden giden ve bir aktris olmak isteyen Cordelia maalesef pek başarılı olamamıştır. Üçü beraber çalışmaya başlar.


Açıkçası hep ertelediğim dizilerden biriydi kendisi. Buffy'den sonra iki bölüm izlemiş bırakmıştım. Bu yazıyı hiçbir şey bilmeden yazmak istemediğim için izlemeye başladım. Bir bölüm Buffy, bir bölüm Angel gidiyorum. Özlemişim gerçekten.


Her sitenin bahsettiği farklılıklara geleyim bende. Buffy lise'de başlıyordu. Bir süre üniversitede de geçiyordu ama genel olarak daha masum bir yanı vardı. Angel ise büyük bir şehirde geçiyor. Paranın konuştuğu, her şeyi hasır altı edebildiği bir yerde. Ana karakterimiz 200 yıl yaşattığı kaos için vicdan azabı çeken bir vampir olunca ister istemez daha karanlık bir hal alıyor ister istemez. Jenerik müzikleri bile farkı anlatıyor aslında. Bir de Angel'da Cordelia'nın genç kızlıktan yetişkin bir kadına dönüşmesini çok güzel göstermişler ama ben daha gelemedim oraya. Aşağıdaki resimdeki saçına bayıldım ^_^


Türevlerinden daha fazla reyting alarak başarısını ispatlamış bence. Zaten baş rolde David Boreanaz var. Buffy'de ortaya çıktığında en fazla iki repliği vardı, 3 sezonda kendi dizisini kaptı. Bones'daki eğlenceli kişilikten sonra buradaki depresif vampiri görebiliyorsunuz. Tabii daha genç bir Boreanaz var karşımızda. İlk bölümden tanıdık yüzler gördüm iki dizide de. Mutlu oluyorum böyle eski dizilerde oyuncuları tanıyınca :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder