Kategoriler

26 Aralık 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #22# Garnier Saf ve Temiz Tonik

Herkese mutlu persembeler :) Bunun konugu tonik. Garnier'i bu isimde iki farkli tonigi var. Biri beyaz disa sahipken digeri mavi disa sahip. Ben ikisinide kullandim ama bugun mavi disi olanini anlatacagim sizlere.







Salisilik asit ve cinko var icerisinde. Cildi matlastirmayi vaat ediyor. Salisilik asite bakarak karma ve yagli ciltler icin oldugunu soyleyebilirim. Gozenekleri sıkılastiracagini ve puruzleri onleyecegini soyluyor.




Sivilcelere etkisi oldugunu soyleyebilirim. Sudokrem ve bu tonikle yeni cikmaya baslayan sivilcem kayboldu. Cildimdeki yaglanmayi da azalttigini soyleyebilirim. Tamamen matlik saglayamasa da sabah yaptigim makyajin aksama dayanmasini sagliyor. Puruzsuzluk hakkinda bir sey soyleyemeyecegim. Vaatlerini yerine getirmesine ragmen brn bu mavi olani degil de beyaz olani daha cok sevdim. Daha fazla etkisi varmis gibi geldi bana. Elimdekiler bitince ard arda kullanip aralarindaki farki daha iyi gorebilirim gibime geliyor. Bu tonikten de memnun kaldim. Beyaz olani bulamazsam elim buna gider. İkisinin karsilastirma yazisinda farklari daha iyi anlatabilirim sanirim.
posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder