Yeni Bir Dizi #23# Monk

13:36

Kacinci yazi bilemedim telefonda eve gidince duzeltirim. Bindigim otobus bozuldu ve ise gec kalcam galiba :/ Neyse sevgili dizimize gelirsek;





Resim koymaya calistim ama oldu mu bilmiyorum hic telefondan resimli yazi yazmamistim.Eve gidince duzeltirim. Evet, Monk. Amerika'da sanirsam 9 sezon surdu dizi. Diziye adini da veren Adrian Monk'un maceralarini izliyoruz. Monk sorunlu bir dedektif. Eskidende obsesif-compolsif denilen hastaligi varmis ama kontrol edilebilir boyuttaymis.


Karisi Trudy'nin oldurulmesinden sonra hastaligi iyice kotulesmis. Karisinin cinayetini cozememesi de bunu tetikler. Polislikten uzaklastirilir, zar zor isinabildigi bir psikolog bulur. Ve danisman olarak polisin cozemedigi davalara yardim etmeye baslar. Tabii zor gunlerinde yani olan hemsiresi de tum bu zamanda yanindadir.
Sadece bir marka su icen, yolda yururke direklere dokunamadan ilerleyemeyen, bu direkler kirli oldugu ici her dokunusundan sonra elini temizleyen sorunlu dedektifimiz is cinayet cozmeye gelince kimsenin far etmedigi ayrintilari birlestirir ve cinayetleri basariyla cozer. Oyle ki basinin dikkatini ceken olaylarda bizzat valinin istegi uzerine gelir.



Ben iki sezon ilerleyebildim. Araya ya dizi girdi, ya da bolum yoktu. Ama severek izledim. Bazen kitap ya da temizlik konusunda kendimde de gordum ayni takintilari. Sukur kisa suruyor benimki. Ama dizi konusunda takintim var. Basladiysam cok cok nadirdir biraktiim. Geri donup bitirmem gerekir. Monk'ta oyle sirasini bekliyor.


Bu dizi bana tanidik geliyor derseniz Turkiye cevrimi Galip Dervis. Ayni Medcezir'de oldugu gibi yayib haklari alinarak cekildi. İlk sezon 13 bolumdu ve izledigim kadariyla (13 bolumu de izledim) gayet guzel bir yapim olmus. Monk karekterini cok guzel oturmuslar. Ben izledigim bolumlerin yeni yapimlarini zevkle izledim. 
Hepinize iyi haftalar :)






Posted via Blogaway

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum