Kategoriler

12 Aralık 2013 Perşembe

Bitenler #7#

Yedi ayı doldurmuşuuuuz :) Zaman ne çabuk geçiyor :) Bakalım bu ay ne bitirmişim ?




İlk olarak büyük paketler ;


Bebedor Islak Mendil: Evde unuttuğum bir gün almıştım, güzeldi kokusu tekrar alınabilir.

Watsons Islak Mendil: Bu narenciyelisinin kokusunu sevmedim, diğer çeşitlerinden biriyle devam ederim.

Kipa Islak Mendil: Odamın demirbaşı. Yenisini açtım bile :)

Rulo Peçete: Yüzümü yıkadıktan sonra rulo peçeteyle kuruluyorum artık. Böylece havludaki mikroorganizmalar gelip yeni yeni sivilce yapmıyor. Amaç o en azından. Tabii ben bunu Bim'den aldım ve kokusu bir garip elimdeki bitince başka markaya geçerim.

Facelle Ped: Biliyorsunuz Facelle Rossmann markası. Bunu ben evde kullanmak için almıştım. Eski tip pamuk pedlerden. Ev için alınabilir.

Orkid Gece Pedi: Başka boyunu kullanmıyorum. Yine alırım hep alırım.


Watsons Mangolu El Sabunu: Kokusu güzeldi, tekrar alabilirim. Gittiğimde kalmamıştı bende diğer beğendiğim Yeşil Çaylı- Elmalıyı aldım.

Lipton Ihlamur: Kafeini bırakmaya çalışıyorum. Kahvaltıda kahve olmayınca yerine ıhlamur, yeşil çay, form çayı ne kadar sallama çay varsa onlardan içiyorum. Lipton en iyisi bence bu konuda. Ama diğer markalardan da var kullandığım.

Colgate Optik Beyaz Gargara: Bu gargaranın tadı bana bir garip geldi. Gerçi bir aydan sonra alıştım ama geçen ay bitirdiğim Colgate daha güzeldi. Bundan bir şişe daha var kullanıyorum şimdi o bitince başka şeyler deneyeceğim.

Taft Köpük: Daha iyisini buldum. Bu sertleştiriyordu saçları. Bulduğumda da Taft.
Avon Saç Maskesi: Bi garip olmuş kokusu attık.

Oriflame Smarty Susie Parfüm: Sevmedi kokusunu, bir daha almam.

Colgate Optik Beyaz Diş Macunu: Bir tane daha var kullandığım, sonra başka macuna geçerim. İstediğim gibi beyazlık vermedi.


La Roche-Posay Effeclar Yüz yıkama testerı: İki taneydi. Parmak ucuyla alınca bile tüm yüzümü temizledim. Ama inanılmaz kuruttu cildimi. Aynı zamanda ürüzsüz yaptı burnumun üstünü. Çelişkili duygular içerisindeyim. İyi bir nemlendirici bulursam alırım.

Oriflame Saç Maskeleri; Güçlendirici ve Onarıcı Maske: Valla bilemiyorum etkilerini, tekrar almam zaten.

Watsons Burun Bandı: Evet koca ayda bir tane kullanmışım. Benim burnumda hiçbir işe yaramasa da arkadaşımda harikalar yarattı. Kokusu bir garip ama.

Laction Saç Maskesi: Yazısı şurada. İkinci aşamasını kullanmadım daha.

Oriflame Gündüz Kremi: Gül gibi bir kokusu vardı. Alerji falan yapmadı.

Dermacos Kırmızı karşıtı maske: Beklentim kırmızı izlerin kırmızılığını geçirmesiydi ama pek etkili olamadı. Tam bir kullanımlıktı. Tekrar almam, Rossmann maskelerim varken.

Unuttuğum Synergen Anti Pickel Maske: İşe yarıyor mu bilemiyorum ama çok seviyorum bu maskeyi. Nivea gibi kokuyor, fazla sıvı. Bir paketten iki kullanımlı çıkıyor ama ben o kullanımlıkları iki kere rahat rahat uyguluyorum. Yani bir paketi 4 kerede bitiriyorum. Bittikçe alıyorum kendilerini.

Avon Solutions Gece Kremi: Gündüzü bitmedi ama gecesi bitti. Eh işte hafif bir ışık, parıltı veriyordu. Sivilceli cildime etkisi olmadığı için almam bir daha.

Neutrogena Hızlı Emilen El Kremi: Güzel krem yumuşacık yapıyor. Ama işte elimde sürekli kalem olduğu için o tabakamsı hissi bırakmayan bir şeyler arıyorum. Ev için kesinlikle alırım ama.



Naneli şeker: İş yerinde sürekli bir şeker yiyesimiz var :D Çok naneli ama adından da anlaşıldığı gibi. Ben Polo insanıymışım onu anladım. (Gözün aydın kardeşim :)

Mum: Bu çabucak bitti ama bundan sonrakini sömürdüm resmen :D Sık sık elektrikler gidiyor artık. Akşamları da mumu üfleyip yatmak hoş oluyor.

Canım kalemlerim :'( Yeşil olan donmuş, garibim. Öğretmen kızı olarak bir milyon yedekleri var tabii.

Veee son olarak bu ay okuduğum kitaplar: Ölümcül kitaplar- Camlar Şehri bitti. İşyerinde okudum resmen :D Vee dün son anda listeye Oxford Cinayetleri girdi :) O kadar dikkat dağıtan unsura rağmen iyi okudum bu ay :) Bu aylık bu kadar, yeniler birikmeye başladı bile :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder