Alışveriş #15#

14:00

Herkese tekrar merhabalar :) Bu post için hafta sonunu bekleyemedim :) Yaklaşık bir ayın alışverişi burada, teker teker değil de biraz biriksin istemiştim, yeteri kadar birikti sanırım :)




Bu toplu görünüş. Bir ay boyunca toplamama rağmen az değil mi :)


İlk olarak Rossmann'dan oje düzeltici kalem aldım. Dil kursumun tam karşısında bu sayede her hafta gidebiliyorum. Bu listeye koyduktan sonra gidip aldım hemen. Aynı alışverişte Limonlu şekerlerden de aldım. Yaklaşık 8 TL'ydi fiyatı ama değer bence. Teneke kutu elim kadar, içinde yaklaşık 30 şeker var ve şeker hemen eriyip bitmiyor. Ben yemek sonrası tatlı iştahımı bastırsın diye kullanıyorum. Ekşi limon diyor ama yüzü ekşitecek bir ekşilik değil çok hoşuma gitti benim. Bu bitince karışık meyvelisini falan da alırım.


Sonracığıma Oriflame'dan yeşil maskara aldım. Katalogda kahverengi gözleri belirginleştirmek için diyordu ama hayal kırıklığına uğradım. Anladım ki ya canlı mor, mavi ya da simsiyah olacak maskaram. 9,90 TL.

Oje ise Rossmann'ın Facebook oyunundan kazandığım oje :D Buradan benibul oyununa tıklayıp günlük 200 talihliden biri olabilirsiniz :D Ertesi gün koşup aldım :D Bulut mavisi gibi bir renk seçtim, bende daha açık rengi var ama bu renk yokmuş :O


Bu da pazartesi günü yaptığım alışverişten. Neutrogena Hızlı el kremi tester'ı tester olunca bilmeme rağmen attım çantaya.

Garnier göz altı roll-on'u. Sabahları çok erken uyandığımdan gözlerim şiş oluyor genelde. İşe yarayacak mı bakalım.

Bu kış soğuk mu geçiyor ne! Normalde pamuk olan ellerim kurumaya başladı. Ben de iş yerimde dursun diye bu güzel kokulu kremi aldım. 4TL mi neydi.

Rimmel London ojeler. İtiraf ediyorum gidiş sebebim onlar :D Mor renge vuruldum. Görür görmez almalıyım dedim. Öyle ki daha Merak Edilenler listeme bile koymaya fırsatım olmadan aldım. Balçova Kipa'daki Watsons'ta 4 rengi vardı yanlış görmediysem. Ben moru direk aldım ama öbür rengi de hoşuma gidince onu da aldım. Aurora galiba adı emin değilim, ojeler yerine gitti bile :D

Fotoğrafını çekmeyi unuttuğum Refill sıvı sabun. Üç çeşidi vardı; lavantalı, çilekli ve yeşil elmalı. Çilekliyi beğenmediğimi söylemiştim, lavanta kokusunu kardeşim sevmiyor diye tekrar yeşil elmalısını aldım. Aslında güzel ama değişik kokular denemek istiyorum.

Uni göz makyajı temizleme pedleri ise indirimliydi, diğer indirimliler hoşuma gitmeyince bir kere daha aldım. Halbuki denememiştim daha önceden aldıklarımı.



Toplu fotoğrafa koymayı unuttuğum Nob oje temizleyici mendiller. İş yerimin karşısında bir adet Bim ve Dia var :D Dia'lar Şok oldu genelde ama bu Dia kaldı :D Ben de kahve almaya girdiğim bir gün bu Mendille çıktım. Mathilda'nın Dünyası'yla buluştuğumuzda  bana çok beğendiğini söylemişti bu mendilleri. Benri asetonum günün birinde biterse bunu kullanmaya başlayacağım :)

 Bu ay yapmam artık alışveriş :) Rimmel ojeyi aldım ya çok mutluyum :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Garnier'in göz altı roll onu fena değil ama çok ciddi şişliklerin varsa, beklentilerini yüksek tutmamanı öneririm.

    YanıtlaSil
  2. Cok siskinligim yok hayatim. Surekli erken kalktigimdan uykumu alamiyorum bu aralar. O uykusunu alamamis goruntuyu yok etse yeterli benim icin

    YanıtlaSil