2013 Favorileri

17:09

Herkese tekrar merhabalar. Tum bloggerlar 2013 favorilerini yazarken bende yazmak istedim.

1) Maybelline Maskara






Bu yilin en sevdigim maskarasi kendisi. Kapaginda kanatlar olan. Elimdekiler bitince kesinlikle tekrar alinacak.

2) Loreal Pure Zone




Bayildiim bir temizleyici oldu. Elimdekiler bitmeden bile tekrar alabilecegim bir urun.

3) Flormar BB Krem





Maalesef sinirli uretim. İndirime girdiginde toplamak istedim ama bir tane bile bulamadim. Tum vaad ettiklerini yerine getiren bir BB krem. Cildim tum gun boyunca mat kaliyor sayesinde.


4) Flormar Sampanya Rengi Far




Makyajimin vazgecilmez bir parcasi oldu. Bazin uzerine kullaniyorum. Sade bir goruntu istiyorsam tek basina, diger zamanlarda uzerine far ve eyeliner ile kullaniyorum. Aydinlatici bile olabilecek harika bir far. Genelde parmaklarimi kullaniyorum.

5) Flormar Loose Powder:




Makyajimi sabitlemek icin her gun kullandigim buna ragmen bir gidim bitmeyen pudram. Eger hala varsa bittikce alirim.

6) Palmolive Body Butter Vanilyali:




En cok vanilyali kokusunu sevdik biz kardesimle. Kullanmaya kiyamadigimizdan dibindeki azicik duruyor. Muhtesen bir koku.

7) Watsons Dus Jelleri:





1litrelik boyuyla ve guzel kokulariyla vazgecilmezlerim. Bir alana bir bedavadeyken aliyoruz genelde. Kavun ve seftali en sevdiklerimiz simdilik.

8) Wella Sampuan ve Sac Kremi:






Muhtesem kokuyor oncelikle. Ve sacimin kabarmasini engelliyor kesinlikle. Sac kurutma makinasiyla kuruttuktan sonra sacimi orup yatiyorum. Sabaha cok guzel dalga dalga saclarla uyaniyorum. Denemek istedigim cok fazla sampuan olsa da bir sure devam edecegim kesin.

Bunlar da benim favorilerimdi. 2014 hepimize sans, mutluluk ve huzur getirir insallah.
posted from Bloggeroid

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Sağlıklı, huzur dolu bir yıl dilerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Ben de hepimize mutlu bir yıl diliyorum :)

      Sil
  2. Flormar'ın BB kremini ben de merak ediyordum ancak bulamadım. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımın BB kremi şu ana kadar ama maalesef satıştan kalktı. Mutlu yıllar :)

      Sil