Project Pan #2#

16:00

Hazır ilkini sonuçlandırmışken ikincisine başlıyayım dedim.




Tabii bunları böyle bırakmıyoruz :) Neden bu project panın içindeler açıklıyoruz :) Bir öncekinde yazlıktaydım bu yüzden kullanmaya niyetli olduklarım vardı yanımda. Bu daha geniş oldu. Her şey elimin altında.


1) Oriflame Çarkıfelekli Kolonya: Kullanmayı hep unutuyorum. Dibinde azıcık kaldı. Sıkıldım artık.

2)Oriflame Silk&Smooth Tüy Azaltıcı Krem: Bu sefer kullanmayı unutmam inşallah.

3) Oriflma Saga Vücut Kremi: Saga'nın baharatlı kokusuna bayılıyorum. Banyo sonrası unutmayayım diye koydum.

4) Watsons Burun Bandları: Bu bantlar bir işe yaramıyor bende. Ve kardeşimde de. Üstelik bir garip kokuyor. Bir an önce bitsin istiyorum.

5) Oriflame Peel-Off Maske: Bu maskeyi de yapmayı unutuyorum. O yüzden koydum. Pek bir işe yarıyorumuş gibi değil zaten.



6) Oriflame Divine Roll On Deodorant: Dibinde kaldı azıcık. değişik şeyler denemek istiyorum artık.

7) Pastel Fondöten: Benim alt tonuma uymadı bu fondöten. Bitsin istiyorum bir an önce.

8) Oriflame Smarty Susie: Denemeden alınan parfüm rezaleti. Çoğu gitti azı kaldı. Kullanılmayacak gibi değil ama çiçeksi kokuları daha çok seviyorum.

9) Avon Transparan Fondöten: Azıcık bir şey zaten, hemen biter inşallah.

10) Watsons Diş İpi: Bunun burda olma sebebi rutine eklemek istemem. Unutup duruyorum halbuki düzenli olarak kullanmak gerek.


11) Oriflame 2si 1 Arada Dudak ve Yanak Renklendirici: Parmakla uygulamak zorunda kaldığımdan hiç kullanmıyordum, bitsin artık.

12) Oriflame Dudak Balmı: Elimde dünya kadar Nivea var onlara geçmek istiyorum artık.

13) Oriflame Renkli Parlatıcı: Daha pratik ürünler tercih ediyorum artık. Rengi de koyu bana göre.

14) Nivea Parlatıcı: Renksiz parlatıcı da kullanmıyorum artık. Alışkanlıktan alınmış bir ürün.

15) Oriflame Göz Farı Kalemi: Bu simli mavi kalemin bir de pembesi var. Gene elimin hiç gitmediği bir ürün.

16) Kahverengi Göz Kalemi: Markası silinmiş.Kullan kullan bitmeyen bu kalemi, bitirmek istiyorum artık.


Bol bol tester koydum ki bahaneyle kullanayım.

17) Sephora ve Rossmann Maskeler: Bir tane de kızarıklık karşıtı var yanlarında. Bazen üşengeçliğime geliyor, maskeyi es geçiyorum. Onu önlerim en azından.

18) Oriflame Saç Maskesi: Bu maskelerin sonuncusu. Şükür. Oriflame danışmanı olduğum belli değil mi kullanmayacağım ne kadar ürün varsa almışım. Bir işe yarıyorlar mı bilmiyorum.

19) Krem Testerları: Tek kullanımla kremler hakkında yorum yapamam belki ama en azından gözümün önünden giderler. Bu Avon testerlardan elimde kalan bi bunlar oldu, geri kalanı attım. Ben bile dayanamadım artık.

20) Effaclar Testerlar: Bu ürünü merak ediyordum zaten, testerı şahane oldu. İki kullanımda etkisini göremem ama alerji yapıp yapmadığını anlarım en azından.

En kolay testerlar biter. Moral olur onlar bana. Bir çoğunu kullanıyorum, ya da kullanmaya çalışıyorum zaten. Ama diğerlerini de kullanıp bitirme vakti geldi artık ;)

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Kolay gelsin canım. Umarım en kısa surede biter :)

    YanıtlaSil
  2. Cok sagol hayatim :) Elimin gitmedikleri biter artik en azindan ;)

    YanıtlaSil
  3. Senin yazını görünce benimde tekrar bitirme projesi yapasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap kuzum beraber eritelim stoklari ^_^

      Sil