Kategoriler

22 Kasım 2013 Cuma

Merak Ettiklerim #19#

Herkese merhabalar :) Siz bu yazıyı okurken ben büyük ihtimalle canım arkadaşımla Ateşi Yakalamak izliyor olacağım ^_^  Yarın da Doctor Who var :) Bu hafta sonunu 7 aydır bekliyoruz :P Neler istediğime geçersek

1) Ellen Cook- Aşk Falcısı :





2) Jojo Moyes -  Senden Önce Ben :


Bella'mla okumak istediğimiz kitap. Tabii mümkünse birkaç kitap bitireyim önce. Otobüste boş boş yola bakacağıma kitap okusaydım neler bitirmiştim neler. (Kursa 1,5 saatte, okula 2 saatte ulaşıyordum hesabı siz yapın.) Ama Bella'mla kitap kulubü yapmaya karar verdik. En azından ayda bir kitap bitireceğiz bu sayede.

3) Perlodent Easy White :

Dişlerimin daha beyaz olmasını istediğimi farketmişsinizdir belki. Normal macunlar işe yaramayınca biraz daha etkili bir yönteme geçmek lazım dedim. 

4) Listerine Gargara: 


Şu an kullandığım gargaradan hiç memnun değilim. Alternatif arıyorum.

5) Isana Saç Spreyleri : 


Elimdeki Oriflame Saç Spreyi az kaldı. Misler gibi kokuyor ama pek de etkiliymiş gibi gelmiyor bana. Bu spreylerden 10 tane kadar var herhalde. İhtiyaca uygun olarak alınacaklar listemde. 

Bu haftalık bu kadar. Mutlu haftasonları diliyorum hepinize. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder