Merak Ettiklerim #17#

22:41

Merhaba :) Tüm istediklerim için koca bir defterim olduğunu biliyorsunuz değil mi? Deftere ayrıca yazdığım ve yazacağım yazıları, numaraları ve tarihlerini de ekliyorum. Blog defterim gibi bir şey yani :) İstediklerimde bir yanlışlık yaptığım için tüm akşamı onu düzeltmekle geçirdim o yüzden böyle geç yayınladım yazıyım. Neyse 5liye geçersek eğer;



1) Yves Rocher Tendre Jasmin:


Dün denedim ve harika kokuyor.

2) Cnbc-e Dergi:


Kasım ayı ama. Gene hediyelere kanıyorum. Ama Doctor Who olur da almaz mıyım? Çerçeve, kitap ayracı ve Dalek giremez çıkartması veriyormuş. Umarım 3ü bir aradadır. Hepsi bir arada hediyelerin. GEç oldu kasım bitti ama olsun :) Dalek çıkartmasını kapıma yapıştırdım bile :)

3) Flormar Icy Top Oje:


Güzelliğine bakar  mısınız? Kırmızı rengini istiyorum sadece.

4) Dermokil Maske:


5) Schwarzkopf got2b Kabarmaya ve Elektriklenmeye Karşı Losyon: 


7/24 muadili bir krem diye düşünüyorum.

Bu haftalık bu kadar. İyi tatiller diliyorum hepinize :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum