Kategoriler

28 Kasım 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #19# Flormar Compact Powder

Herkese merhabalar :) Bir değişiklik yapıp yazıyı yayınlamak istedim bugün :) Bu haftanın ürünü Flormar'dan aldığım sıkıştırılmış pudra. Çok saçma bir görüntü ama dışı şöyle;




Sanırım Flormar serinin dışını değiştirmiş. Çünkü internet sitesinde siyah var sadece. Bildiğiniz sıkıştırılmış pudra. Kendi süngeriyle birlikte geliyor. Ben dışarıda kullanmayı tercih ettiğim için kendi süngerini kullanıyorum. Süngeri kirli o yüzden :/


Bu aynı üründen ikinci alışım. İlk aldığımda tenime uygun olduğunu söyleyip bu rengi vermişlerdi. Gerçekten de tenimle birebir uyduğu için ikinci alışımda da boş paketi uzatıp dolusunu almıştım.


Bol bol aldığım için rengi çok açık görünüyor ama cildimle bütünleşiveriyor uyguladığımda. Bu yüzden uygulanmış halini gösteremedim sizlere çünkü normalle arasında hiç bir fark yok.


Gördüğünüz gibi bayağı kullanmışım. Sadece dışarıda kullandığımı ve dışarı çıktığımda da genelde makyaj tazelemeyi unuttuğum düşünüldüğünde bir paketi bir yıl kadar kullanıyorum. Çok güzel bebek pudrası kokusu var.


Belli olmuyor ama 90 numara. Gayet memnun kaldığım bir ürün. Blogu açtığımdan beri aynı ürünü ikinci defa almamaya çalışıyorum ki farklı ürünleri deneyip, yazısını yazabileyim. Bu yüzden bir sonraki pudra alışımda başka bir ürün denemek istiyorum.

Ben bu ürünü sevdim kısacası. Cildimle rengi uyuşuyor, sivilce de yapmadı kullandığım iki yılda. Üstelik dışı çantaya atıldığında kırılmıyor. Görevli bayan (ya da bay bilemiyorum şimdi) özel tasarımı sayesinde içindeki pudranın da kırılmadığını söylemişti. Tasarımı bilemem ama içinin de dışı gibi sağlam olduğunu söyleyebilirim.

Ve son olarak meraklısına;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder