Yeni Bir Ürün #18# L'action Hair Mask

22:31

Merhabalar :) Yorgunluktan ölüyorum bugün nedense. İyi ki fotoğraflarını çekmişim yoksa yarına kalırdı bu yazı. Neyse hemen başlayalım. Bu haftanın ürünü Gratis'ten aldığım L'action'ın kıvırcık saçlar için olan saç maskesi.




Dalgalı saçlarım kuruduktan sonra kabardığı ve şeklini  kaybettiği için bu maskeyi bir blogta okuyunca koşup iki tane kapmıştım. Bir tane deneyip yazısını yazmak istemedim. Gerçi iki tane de yeterli değil ama ikisinde de aynı etkiyi yaptığı için yazıyorum yazsını.


Paketi iki parçadan oluşuyor gördüğünüz gibi. Büyük olan kısmı maske. Küçük kısmı da elektriklenmeye karşı serum. Maskeyi banyoda saça uygulayıp 5 dakika bekletip duruluyorsunuz.  Yapısı da şu şekilde.


Yapış yapış ya da ağır bir maske değil. Hatta benim saçıma yetmedi ya da saçta kaybolup gittiğinden öyle geldi. Durulaması kolay ve kalıntı bırakma sorunu yok, dediğim gibi saçta çözülüverdi. Ben sonrasında saçıma spreyimi sıkıp taradım. İlkinde köpük kullanmamıştım. Saçımı çok hafif nemli bırakıp serumu kullanmıştım. Adı serum zaten jöle gibi bir şey. Katılaştırdı saçımı. Bu yüzden ikincisinde kurutmadan önce köpük kullandım. Hatta köpüğü her zaman yaptığım gibi elimle değil de tarağıma sıkıp kullandım. Bu şekilde saça eşit dağılıyormuş. Hafif nemli kalana kadar kuruttum, sonra da örüp yattım. Sabah çok güzel dalgalarım vardı. Serumu da kullanmadım duruyor hala. İkinci gün de çok sıkı örmeden yattım. Dalgalar gayet güzel duruyordu. Ama dediğim gibi sebebinin köpüğü uygulama şeklim mi yoksa maske mi bilemiyorum. İlk maskeyi uyguladığımda saçım kabarmıştı çünkü.

Özet geçmem gerekirse benim saçlarım maskeyle pek uyuşamadı. Gür saçlarıma yetersiz geldi. Ben bol kepçe kullanmayı seviyorum  saç ürünlerini.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum