Kategoriler

14 Kasım 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #17# Rival de Loop Young Eyeshadow Base

Herkese merhabalar :) Fotoğraflarını önceden çekmiş olmasam üşengeçlikten yarına kalacak olan bir yazıyla karşınızdayım :) Bu göz farı bazını alalı altı aydan fazla oluyor, kendisi benim ilk far bazım. Ve şu ana kadar kullandığım tek far bazım bu yüzden kıyaslama yapamam ama gözlemlerimi aktarabilirim :)




Küçük bir kavanozda ürünümüz. Krem şeklinde ve ten rengine yakın bir rengi var. Renk eşitliyor mu dikkat etmedim açıkcası. Ben parmakla uyguluyorum genelde.



Rengi belirginleştiriyor ben en çok fümede gördüm bu özelliğini çünkü gün içinde uçup gidiyordu bazsız, ama kolumda belli olmadığı için bazsız hali iki farklı renk denedim kolumda.


Benim en çok sevdiğim yani uzun süre kalıcılığı oldu. Uyguladığım far gün içinde olduğu gibi kaldı ve eyelinerı da güzel bir şekilde sabitledi. Düşük göz kapaklı olduğum için eyelinerın dağılması en büyük problemim oluyor göz makyajında


Flaş yüzünden sanırım farın rengi daha açık durmuş. Ama farın da eyelinerın da durduğunu rahatlıkla görebilirsiniz. Sabah makyajımı 8:30 gibi yapmıştım ve bu fotoğrafı çektiğimde gece 22:00 sularıydı. Bu süre içinde tazelemem de gerekmedi. Ama benim en çok sevdiğim tarafı eyelinerı sabitlemesi oldu. Tabii bunda eyelinerın da etkisi var, kalıcılığı fazla ama bazsız da denedim bu kadar uzun süre kalmıyor.


Demem o ki ben bu bazı çok sevdim. Ne kadara aldığımı hatırlayamıyorum ama pahalı olmadığından eminim. Fiyatına göre performansı harika. Bittiğinde kesinlikle alacağım ürünlerden biri oldu. Essence'in far bazı var sırada onu da kullandığımda karşılaştırma yazısı yazmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder