Kategoriler

9 Kasım 2013 Cumartesi

Yeni Bir Oje #11# Golden Rose 91

Herkese merhabalar :) En çok oje postlarında sorun yaşıyorum sanırım. Ya kırılıyor tırnağım ya da kesmek zorunda kalıyorum. Kısa tırnakta oje sevmediğimden uzayana kadar bekliyorum haliyle. Bu ojenin resimlerini çok önceden çekmiştim ama devamı yok maalesef :/ Kırılan tırnaklarımı dinlendiriyorum bir süre. Tırnaklarımın biri yarısına kadar kırıldı çünkü.

Ojemize gelirsek neon pembe :) Ben bayılıyorum böyle değişik renklere :)




Her zamanki gibi en alta Rimmel London Stronger sürdüm ki hem oje rahat çıksın hem de tırnaklarım güçlensin. Ne işe yaramış ki demeyin, tırnaklarım kısayken ve ojesizken kırıldı, nasıl oldu bende anlamadım.


Ojeyi iki kat uyguladım. Altta bir kat güçlendirici, en üstte de kurutucu olunca tırnakta çok durmuyor maalesef. İki güne başlıyor atmaya. Ben bir ojeyi bir hafta kullanmaya alışık olduğumdan garip geliyor ama ojeyle alakalı değil farkındayım.

Bu kurutucular kadar güzel bir şey yok. Kurudu sanıp yattığımda, ertesi gün çarşaf izi çıkmış oluyordu ojelere. Sayelerinde kurtuldum o izlerden :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder