Yeni Bir Kitap #20# Ölümcül oyuncaklar - Kemikler Şehri

23:56

Geç kalmış bir yazıyla karşınızdayım :) Dün kedi gibiydim, uyumak ve dizi izlemek dışında hiçbir şey yapmadım. Azıcık doğrulup şu yazıyı yazmak bile zor geldi. Bir gün geç kalarak başlıyoruz yazımıza.




Yazın okuduğum bu kitap favorilerimin arasında giriverdi. Filmi çıkmadan kitabını okuyayım diye zorla başladığım kitap bir gecede bitti. Üstelik e-kitap olarak indirdiğim için telefonumdan okumama rağmen. Ertesi gün ikincisini okudum. Gelecek hafta gelicek yazısı. Sonra da üçüncü kitabı okumaya başladım ama internete kavuşmamla elimde süründü kitap. Ama bu hafta işten biraz kaytarmak için iki bölüm okudum.


Kitap, Clary'nin kimsenin göremediği bir olaya tanık olmasıyla başlıyor. Herkesin ortasında olan bu olayı sadece kendisinin görebilmesi kendine ilginç geldiği gibi olayın diğer tarafındaki insanlara da ilginç geliyor. Böylece ertesi gün en yakın arkadaşıyla bir cafede otururken dün gördüğü çocuğun onu izlediğini farkediyor. Tam da hesap sorarken annesinden gelen telefon tüm aksiyonu başlatıyor.


Kitabı gibi filmini de çok sevdim ben. Hatta izlediğim en iyi kitap uyarlamalarından biriydi filmi. Kitabın dili akıcı, Clary ile Jace arasındaki elektriklenmeyi hissedebiliyorsunuz. Aslında seri üç kitaptı ama yazarı Cassandra Clare iki kitap daha çıkardı. Hatta son kitabı bu yıl çıktı. Film yorumuma şuradan ulaşabilirsiniz. Çok sevdiğim ve ilk fırsatta kitaplığıma eklemek istediğim bir film oldu.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum