Kategoriler

3 Kasım 2013 Pazar

Yeni Bir Film #16# Scary Movie

Sıra geldi benim en sevdiğim türe, parodi filmlere. Diğer filmlerle ya da olaylarla dalga geçen filmlere bayılıyorum. Açıkcası beni orijinal filmde ne güldürdüyse ne olmamış dediyse parodilerde de karşılaşıyorum. Tabii bu türle karşılaşmam Korkunç Bir Film serisiyle oldu. Sanırım hepimizin öyle :)




2000 yapımı ilk film genel olarak Çığlık ve Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum filmlerine odaklanıyor. Cindy Campbell ilk filmde olduğu gibi üç devam filmde de başrolde. Bu filmde Cindy ve arkadaşları daha lisedeler. Bir yıl önce yanlışlıkla birini öldürmüşlerdir. Bir yıl sonra çığlık maskeli biri bu gruptakileri teker teker öldürmeye başlar.


Bu iki filmin dışında değindikleri diğer filmler ve diziler ise şöyle; Vampir Avcısı Buffy, Altıncı His, Olağan Şüpheliler, Matrix, Blair Cadısı ve Dawson's Creek .


Fiziksel komedinin önde olduğu filmler, bu yüzden tarzınız olmayabilir. Benim çok eğlenceli bulduğum filmler kendileri.


Çığlık maskesi kardeşimle favorimiz. Zaten Çığlık serisini de severek izledik.


Bu da ben :D Çığlık Maskemle :D İyi pazarlar diliyorum hepinize :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder