Bitirdim => Project Pan #1#

14:00

Herkese tekrar merhabalar :)

Bildiğiniz gibi yazın Alice kozmetik diyetine sokmuştu hepimizi. Aynı zamanda bu diyet boşa gitmesin, stokları eritelim diye project pan'a başlamıştık. Rossmann'ın %50 indirimi sebebiyle diyeti bozdum belki ama project pan'a devam ettim, boşlamadım. Bakalım 4 ayda ne yapmışım.




1) Elseve Şampuan: İlk bitenlerden oldu, ama saçımı döktü nedense.

2) Hobby Saç Kremi: Ne bereketliymiş dedim bitmek bilmedi. Ama bitirebildim uzun çabalar sonunda.

3) Avon Sıvı Saç Jölesi: Güzeldi aslında çok yapıştırmıyordu saçı. Bitti kendileri.

4) Gliss Maske: Ne olduğunu anlayamadım, maske niyetine kullandığım ürünümüz bitti. Kokusunu sevmedim bu serinin.

5) Oriflame Krem: Annem kaybettiği için bitti sayıyorum.

6) Oriflame Krem: Bu da bitti. Ayaklarıma kullandım. Açılmamış pakedi vardı onu kullanıyorum şimdi.

7) Oriflame Tüy Azaltıcı Krem: Bir kreme hiç mi dokunulmaz. Öylece duruyor şifonyerin üstünde.Kokusuda güzel aslında.

8) Avon Güneş Koruyucu: Yazın biten azınlıktan.

9) Nivea Güneş Koruyucu: Yazın bitiremedim. Son kullanma tarihi yaklaştığı ve atmak istemediğim için ayak kremi olarak kullandım.

10) Solait Güneş Koruyucu: Nivea ile aynı kaderi paylaştı.

11) Sebamed Güneş Koruyucu: Bu da Nivea gibi ayak kremi olarak kullanıldı.

12) Deborah Yüz Temizleme Jeli:  Yazın bitirdim bunu da.

13) Vivet Vazelin: Ne akla hizmet koymuşum acaba buraya. Bitmiyor koca ürün. Her gece kirpiklerime sürüyorum çok az. Bazen tırnak kenarlarıma da sürüyorum, taşan kenarları kolay oluyor diye. Ama bitmiyor kendisi.

Eveeet gördüğünüz gibi 13 üründen iki tanesi dışında bitirmişim. Tüy azaltıcı krem yeni Project Pan'da olacak ama vazelin rutine girdiği için onu eklemiyorum artık.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum