Kategoriler

16 Kasım 2013 Cumartesi

Bitenler #6#

Herkese mutlu hafta sonları diliyorum :) Bakalım geçen ay boyunca neler bitirmişim.



Tek tek bakacak olursak;


1) Solait 50 Faktörlü Güneş Kremi: Geçen sene almıştım bunu. Yaza kalsaydı son kullanma tarihi biteceği için ayak kremi olarak kullandım.

2) Oriflame Silk & Cashmere El Kremi : Yok böyle lanet bir el kremi. Kokusu koku değil, kremi krem değil. Elde dağılmıyordu sinir ediyordu beni. İki şişe vardı bir de bizde. Bu sonuncusuydu hele şükür. Bitsin diye sağa sola koyduklarım kaldı sadece. Oriflame bunun dışını değiştirdiği gibi formülünüde değiştirmiş o çok güzeldi.

3) SebaMed 30 Faktörlü Güneş Kremi: Ayak kremi olarak kullanıp bütürdim.

4) Nivea 15 faktörlü Güneş Kremi: Ayak kremi olarak kullanıp bitirdim.

5)Bebak Makyaj Temizleme Sütü: İlerde tekrar alabileceğim bir temizleme sütü oldu. Kokusu biraz rahatsız edici ama kullanılmayacak gibi değil. Değişik şeyler denemek istiyorum şimdi.Yazısı burada.


6) Carefree Günlük Ped: Açıkcası pek marka takıntım yok günlük pedde. Hangisi ilgimi çekerse o anda onu alıyorum. Tekrar alınabilir.

7) Kükürtlü Sabun: Evet o bir kaymak kabı :) İçine sabunlarımı koyuyorum ben. Kenarları boş olduğundan sabunu almam kolay oluyor. Kükürtlü sabuna gelirsek, alabilirim tekrar .

8) Mum: Şu Ikea'nın 25'li setlerinden sanırım. Kipa'da da var benzerlerinden. Kış gelince elektrikler kesilmeye başladı burada. Ayrıca ele krem sürdükten sonra ışığı kapatmaktansa mumu üflemek daha kolay geliyor.

9) Oriflame Milk &Honey Besleyici Yüz Kremi: Artık üretiliyor mu bilmiyorum. Kokusu çok güzeldi ama sivilcelerime bir etkisi olmadı.

10) Oriflame Roll-On Deodorant : Bir dönemin kargo sıfırlama ürünü. Bu sonuncuydu. Kokusu hafifti, ter kokusunu da önlüyordu. Severek kullandım.

11) Oriflame E Vitaminli Krem: Ayak kremi olarak kullandım.

12) Colgate Plax Ağız Çalkalama Suyu: Ağzı yakmıyordu, severek kullandım. Tekrar alabilirim, ağızda bıraktığı tad hoşuma gidiyordu.


13) Acuve Kontakt Lensler: İki ayda bir değiştiriyorum ben. Sorun çıkmadan, gözümü acıtmadan öbür sete geçmiş oluyorum. Ama kardeşime aldık aynı setten gözlerini çok acıttı, bir ayı dolmadan atmak zorunda kaldı. Öbür seti açtı, şimdi bir sorun yok ama neden öyle oldu merak ettim.

14) Avon Keçe Uçlu Eyeliner: Yazısı burada. Almam bir daha. Ama Avon başka keçe uçlular da çıkarmışi onlardan alabilirim.

15) Lip Gloss: İngiltere'den almıştım. Hiç atmak istemesem de bozulduğu için atıyorum. Zaten az kalmıştı dibinde.

16) Oriflame Ruj: Bu da eskilerden kalma bir ruj. Rengini çok seviyordum ama son kullanma tarihi çoktan geçmiştir diye düşündüğümden atıyorum.

17) Makyaj Süngeri: Yeni aldım, atıyorum bunuda.


18) L'action Dalgalı Saçlar İçin Maske: Bir kere kullandım o yüzden emin değilim ama maske ısmı saçıma pek yeterli gelmedi gibi, serum kısmı da jöle gibiydi. Bir tane daha var elimde onu da deneyip yazısını yazacağım.

19) Perlodent Diş Macunu: Tadı bir garipti, bir daha almam.

20) Colgate Optic White Diş Macunu: Yenisini açtım, bir tane de yedekte var ama dişlerimi pek beyazlatıyormuş gibi gelmiyor. Elimdekiler bitince başka diş macunlarına yöneliceğim. Temizlemesi güzel ama tadı da güzel sadece vadettiği beyazlığı göremedim ben.

21) Oral-B Diş Fırçası: 3 ayı dolduğu için atıyorum. Kılları biraz sertti. Dil temizleme yüzeyi olanlar daha çok hoşuma gidiyor.

22) Biocilline Pomat: Sivilcelerime kullandım. Ucu çıkmış sivilcenin ucunu kopartıyordu. Ama bir daha alacağımı sanmıyorum.

23)Sephora Gözenek Küçültücü Maske: Bir şey söylemek için çok erken, elimde üç tane daha var. Bıraktığı his güzeldi, ama ovalayarak çıkarmak gerekiyormuş maskeyi, ben fazla kullandığımdan sanırım suyla çıkardım.Yazısı gelecek.

24)Oriflame Saç Maskesi: Güçlendirmek için olanlardan iki tane kullandım bu ay. Alt alta koymuşum görünmüyorlar. Bir işe yaradığını sanmıyorum.Bir daha almam hala satılıyorsa.


25) Watsons Kare Pamuk: Çok ince geliyor pamukları. Bir tane daha var elimde. O bitsin başka pamuk deneyeceğim.

26) Kipa Islak Mendil: Çok seviyorum. Kokusu da hoşuma gidiyor, mendilin kendisi de. Bir lirayken stok yaptım yaklaşık 10 tane. Yenisinin yarısına geldim bile.

27) 22/11/63: Stephen King Kitabı. Onu da ay içinde bitirdim. Fotoğrafını çekmemişim diğerleriyle birlikte. Yazısı burada.

Bu ay az ürün bitirmişim gibi geliyor. Çoğu tek kullanımlık zaten. Son kullanma tarihi yaklaşan çoğu ürünü bitirdim. Bir farlarım kaldı. Ne kadar adi olsalarda atmaya kıyamıyorum onları.

2 yorum:

  1. Ooo canim az bitirmemissin gene bir suru sey bitmis.
    Bu arada gunes kremlerini bozulmasin doye ayak kremi olarak kullanmissin ama zaten yaz kis surekli gunes kremi kullanmamiz gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  2. haklısın kullanmak gerekiyor ama pek yapmıyorum maalesef. İhtiyacım da var baktığımızda.

    YanıtlaSil