Alışveriş #14#

15:00

Herkese mutlu pazarlar :) Sizlere geçen hafta aldığım ufak tefek şeyleri göstermek istedim :) Toefl'a hazırlandığımı söylemiş miydim? Yardımcı olsun diye bir kitap alayım dedim ve ekstra 10 CD'siyle bu seti buldum :)




20 dolarlık kitabın 100 liraya satılması çok can sıkıcı tabii.

Sonracığıma kardeşimle beraber bir saç maskesi seçtik. Mathilda'nın Dünyası'nın sahibesi canım arkadaşım Merve'ye aldığım mat siyah ojeden bir tane de kendime aldım. Veee Tardis Mavisi oje ararken bir mat oje aldım. Bu sırasa mavili siyahlı ojeyi de aldım :) Biliyorum oje çok aldım ama alışveriş yapmak istiyorum ve en ucuz seçenek oje geldiği için ojelere yöneliyorum. İhtiyacım olan bir şey olmadığı için alıp stok yapmak istemiyorum. Avon Mega Effects ise sitesinde form doldurduğum için hediye geldi :) Elimdeki bitsin ilk bunu açacağım :)


Vee son olarak canım arkadaşım Gamze'ye doğum günü için elinde bulunan kitapların ilki olan Cerrah'ı almıştım. Bir tane de bende olmalı diye düşündüm çünkü aynı seri bende de var :)


Aslında Aşk Falcısı'nı da sipariş etmiştim ama kalmamış stoklarında :(  Okuoku.com çok ilgiliydi, neden kitabın gelmediğini sorunca hemen geri dönüp açıklamasını yaptılar.

Bugün Doctor Who başlayalı tam 50 yıl oldu :) Ve bu sebeple bir film çektiler akşam 10'da Cnbc-e'de BBC ile eş zamanlı verilecek. Ben de arkadaşımda kalacağım ki beraber izleyelim. Ertesi gün 7'de evden çıkmak zorunda kalacağım ama Doctor Who için değer. 6 aydır bu anı bekliyorduk :D

Bu kadar az alışverişe ne yazdım ama :D Kendinize çok iyi bakın. Öpüldünüz xoxo

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum