Alışveriş #13#

22:02

Yine bir alışveriş postu :) Ama bunun arasında Mathilda'nın Dünyası'nın sahibesiyle yaptığımız buluşmadan çok güzel hediyeler de var :)




Makyaj süngerimi değiştirmenin zamanı gelmişti.
Fırçayı da kapatıcıyı dağıtmak için kullanmayı planlıyorum.
Facelle Rossmann markası, bir değişiklik yapayım dedim.


Canım dergime kavuştum.
Flormar'ın %80 indirimini duymuşsunuzdur. Bende renkli maskaralarını aldım. Tanesi 4,90 TL'ydi. BB krem aradım ama bulamadım, halbuki bayıldım BB kremine, devamı gelse keşke.


Migros'tan aldım Nivea ve Uni Eyes'ı. Uni Eyes 4,95 TL, Nivea 4,80 TL. Kruidvat Watsons alışverişimde 1TL'ye alındı.

Oje 1,29 TL. Rossmann'dan. Yayındaki de yeşil elmalı oda kokusu.


Gene bir ihtiyaç alışverişi.


Bunlar'da Merve'nin hediyeleri :) İzmir blogger toplantısı kararı çıktı buluşmamızdan :)

Ojenin rengine bayıldım.
Sabun anneannemin yaptığı sabunlar gibi kokuyor. Mis :)
Tırnak bantlarıymış yuvarlak olanlar. Ben oje süremeye bile üşeniyordum ama  bunları tırnaklarım uzar uzamaz kullanmak istiyorum :)

İki haftada bunlar geldi cicilerim. Evet biliyorum ağır aksak gidiyor bu ara blog ama ya arkadaşıma kalmaya gidiyorum ya da onlar bana geliyor :) Fırsat bulur bulmaz yazmak istedim. İki haftayı birleştirip yazmak istiyorum gene .

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum