Kategoriler

2 Kasım 2013 Cumartesi

Alışveriş #12#

Bu son alışverişlerden sonra kendime değil bir iki ay daha ekledim, kozmetik diyetinde. Ama kitap diyetim bitti üç ayı tamamladım ve diyet sonrası ilk kitabımı aldım bile :)

Adım adım bakarsak;




Bayram haftası alındı, ojelerin rengine vuruldum. Sudokrem'de eczaneye pastil almaya girdiğimde gözüme ilişti. Ojeler 1,5 sudokrem 12 TL.


Geçen haftaki Sephora alışverişim. Arkadaşımı beklerken girdim ve kokularını denemek için küçük küplerden aldım. Tanesi 2,5 TL'ydi. Kasada gözenek küçülten maske görünce alıverdim onuda. İkilisi 6,90 TL'ymiş ama görevli yanlış anlayıp iki tane geçince geri gidip bir tane daha aldım.


Optik Beyaz Gargaralar indirimdeydi, 10.90 TL. Evdeki bitmek üzere olduğundan aldım.
Diş Macunu 15,90'dı, o da bitmek üzere.
Watsons sıvı el kremi bitmişti Mango'lu aldım denemek için.
Palmolive Body Butter Çikolata Tutkusu ve Çilek Rüyası; vanilyalısını çok sevince bunları da denemek istedim. 6,99 TL.
Ve Rimmel Maskara; kasada yaptığım alışverişlerle indirime girdi 7,99 TL.


Vee son alışverişler. Dün kentkartımın vizesini yeniletmek için çıktığım eve bu cicilerle döndüm.

Watsons Burun Bantları: Aslında kardeşime alındı gibi birşey oldu, çeşidini de o seçti, tabii Hawaii'yi görünce diğerlerine bakmadık bile.
Sebamed İntim Jel: Kardeşim almış ben bebe şampuanı kullanıyorum. 24,90 galiba fiyatı.
UniEye Göz Makyajı Temizleme Pedi: Bu da alışveriş indirimiyle geldi, 5TL sanırım.

Avrupa'da Görülecek 101 Yer: D&R'dan aldık. Kardeşimle yazın Interrail düşünüyoruz, daha doğrusu istiyoruz maddi olarak alından kalkabilirsek gideceğiz. Nereye gideceğimiz tartışma konusu oluyordu hep ben daha popüler yerleri isterken o daha kültürel düşünüyor çünkü. Küçük ülke rehberlerinden almaktı niyetim aslında, ama onlarda da genelde şehir vardı, pek işimize yaramıyordu açıkcası, büyük olanlarda 55 TL'ydi. Babayağı kitaptı ama 55 TL olan.Sonra bunu gördüm. Kardeşimde tamam deyince bunu aldık. Tam 40 TL ve verdim, içim acıdı evet ama tartışma sona erdi. Herkes kitabı okuduktan sonra belli olacak nerelere gidileceği. Tamam bu ay paranın hepsini harcamış olabilirim ama kardeşimle bu konuda kavga etmek daha yorucu oluyordu. Zaten evden çıktığım da yok.

Yaklaşık 3 haftalık alışverişi bir postta toplamış oldum böylece. Son iki ayda topu topu bir kitap bitirebildiğim için kitap almam uzunca bir süre. Vee çok geç keşfetmiş olmamla birlikte mezun olduğum üniversitenin kütüphanesinde çok güzel kitaplar var. Bir süre oraya dadanırım gibi geliyor. Mutlu cumartesiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder