Ylvis

16:00

Merhabalar :) Bugün sizlere Ylvis'ten söz etmek istiyorum. Kardeşimle hemen her videolarını izledik ve açık konuşmak gerekirse tam bize hitap eden tarzları var. Ama saçma komedi parodiler herkesin tarzı olmayabiliyor. Bazılarına saçma gelen şey bizi güldürebiliyor. 


Önce grubu tanıyalım. Viki'ye göre grubu norveçli kardeşler  Bård ve Vegard Ylvisåker oluşturmakta. Zaten grupta soyadlarının bir çeşidi. Biz kardeşimle "ilvis" diye okuyoruz ama ne kadar doğrudur bilemem tabii.


Televizyon şovları varmış ama onları uluslararası üne kavuşturan "The Fox" ya da "What Does the Fox Say?" adındaki klipleri. Ben klibi ilk Number One'da izledim ama sözlerine dikkat etmeyince tam bir deli saçması diyor insan. Tabii dile takılıyor şarkı orası ayrı. Evde bir daha izledim ve Number One'ın aksine kendi resmi kliplerinin altyazılı olduğunu gördüm. Altyazılar herşeyi aydınlatıyor :) Adamlar bunu eğlenceli amaçlı yapmış, her ne kadar ciddi dursalarda. İşleri bu aslında komedyenler. Bunu anlamayıp saçmalık demelerini anlamıyorum. Piyasada ciddi olan daha kötü ve saçma klipler var.

 
Benim ikinci favori şarkım Doctor Who sevenler herkesin (evet sen Matilda :) tanıdık bulacağı şarkıları.



Diğer hoşuma gidenleri de aşağıya koyuvereyim dedim.




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum