Kategoriler

11 Ekim 2013 Cuma

Merak Ettiklerim #15#

Herkese merhabalar :) Son postumu yazdıktan sonra kendi kendime dedim ki neden hep makyaj, bakım malzemesi paylaşıyorum.Bu blogda dizi de yazıyorum, kitap ta yazıyorum ben. Daha geniş bir merak edilenler yazmaya çalışacağım. Tabii merak ettiğim kitaplar için 1000 post yapsam yetmez ama azar azar deneyeceğim :)

1) Lens Kabı :

Bu lens kabına ba-yıl-dım :) Kardeşimin de lense geçmesiyle evde lens kaplarını karıştırma ihtimali doğdu. Şimdilik solusyonların içinden çıkan farklı renkteki kaplarla idare ediyoruz. Ama böyle bir güzelliği görünce kesin almalıyım dedim. Baksanıza şunun güzelliğine :)

Daha postu yayınlayamadan aldım :) Canım arkadaşlarımın doğum günü yaklaşınca onlara hediye seçtim. Tabii olay taksit olunca bunuda atıverdim sepete :) Üç rengi vardı pembe, yeşil ve mavi. Çok düşündüm :p ve pembeyi seçtim :)

2) Catherine Arley Silky Touch Pudra :


Eskilerden ama bu arada birçok blogta görmeye başladım. Merak işte :)

3) Essence Long Lasting Hot Chocolate :


Kahverengi göz makyajını seviyorum :)

4) Synergen Wash Gel :


5) Laura kitap serisi :


Bu seriyi okumaya başlamıştım ben sanırım ilk kitabını bitirmiştim bile ama hiç hatırlamıyorum. Kitaplarda bende yok. Ben okuduğum kitap illa bende kalsın istemem takıntılarım başka yönde. Bu yüzden Karşıyaka'da otururken Serpil Kitapevi'ne gidip kitap alıyordum. Kitabı götürdüğünüzde belli bir miktarını iade ediyordu. Romanlarda %60 ders kitaplarında %50'ydi yanlış hatırlamıyorsam. Öğrenci bütçesine büyük yardımcı. Ama çok ters kalıyor artık, Güzelbahçe neresi Karşıyaka neresi. Gene'de bu Laura'ları gidip kiralarım satın almam gibi geliyor. Bilemedim şimdi .

Bu haftalık bu kadar :)Aralarında okuduğunuz ya da kullandığınız ürün var mı?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder