Kategoriler

25 Ekim 2013 Cuma

Merak Ettiklerim #16#

Herkese merhabalar. Tam iyileştim derken iki hafta tam hasta olamama vurdu galiba, sağ elim garip bir şekilde bükemiyorum kendisini, boğazım ağrıyor, sinüzit olma ihtimalim var. Hepsi bir araya gelince de bütün gün yatasım geliyor. İyileşsem artık çok iyi olacak, hastalanmaya alışık değilim ben. İki yılda bir grip olurdum o kadar.

Neyse bu cumanın merak ettiğim ürünlerine gelecek olursak;

1) Sigma Flat Kabuki F80 :




Sephora'da fırçalara bakarken görevliye bu fırçaya benzer fırça olup olmadığını sordum. Bulup çıkardı ama fondöten değil allık fırçası olduğunu söyledi. Kafamı karıştırdı açıkcası genelde bu fırçayı likit fondöten uygularken görüyorum. Doğrusunu söyleyip kafa karışıklığımı giderir misiniz canlarım?

2) Stephen King Doktor Uyku :


Ben daha son kitabını okumayı bitiremeden yeni kitabı çıktı. Cinnet kitabının devamıymış. Umarım Cinnet kadar güzeldir.

3) Loreal Wings Maskara :


Reklamlarını gördüm ve içim eridi resmen. Ama Rossmann ve Watsons indirimi sağ olsun şu anda 6 tane maskaram var. Onlar bitsin öyle alacağım. En siyahını tabii, maskarada günlük doğal bakış sevmiyorum ben, belirginleştirsin istiyorum.

4) Oriflame 3'lü kapatıcı :

Kızarıklıklar için istiyorum aslında, sarı kısmı kullanabilsem de pembe kısım kullanılmadan çöpe gidecek büyük ihtimal.

5) Oriflame Profesyonel Kapatıcı/Dudak Fırçası:


Aslında kapatıcı için istiyorum ama dudak fırçası da kötü olmaz tabii :)

Kendinize iyi bakın :) Haftasonunun tadını çıkarın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder