Yeni Bir Ürün #16# Avon Extra Lasting Liquid Eyeliner Pen

23:34

Bugünkü yazım gece yarısını buldu çünkü şehrin öbür ucuna gittim gezmelere :D Forum Bornova iyi güzel de çok ters kalıyor bana. Yves Rocher'deki yaseminli parfüme bayıldım. Elimdekiler bitsin kesinlikle alınacak. Yarın ki listeye de birinci sıradan girecek. Cumartesi 3 haftalık alışveriş postu var :) Bugünün ürününe geçersek eğer, Avon'un keçeli kalem eyelinerını kullandım, bitirdim, atmadan yazısını yazayım dedim.




Kullandığım ikinci keçeli eyeliner, ilki Flormar'dı ve blogtan çok önce kullanmıştım. Eyeliner çekmeye korkuyordum önceden açıkcası, batırırım makyajımı diye bu kalem eyelinerlar sayesinde alıştım. Kıyaslama yaparken ne beklediğim ve kullandıklarım arasında bir kıyaslama olacak.


Kapağı vidalı bir kapak, bu da çantada yanlışlıkla açılmayı engelliyor, benim gibi makyaj çantasına üşenip direk çantaya atıyorsanız kullanışlı gelebilir.


Performansına gelirsek eğer, ben genelde kemik rengi ya da füme üzerine kullanıyorum yani far üzerine. Maalesef iki kullanıştan sonra ucu kirlendi.

Böyle farları emdi sanırım, bu da rengini bozdu. Ben simsiyah seviyorum eyelinerı ve üç kullanıştan sonra istediğimi elde edememeye başladım. Ucunu sildim, kuruyana kadar kullanmaya çalıştım ama maalesef olmadı. Rengi hoşuma gitmeyince çöpe gitti.


Soldaki ilk uygulama, silinmiş gibi duruyor, sağdaki ise üzerinden 5-6 defa geçtiğim hali. Bu haliyle bile istediğim görüntüyü yakalayamıyorum. Kapak açısından iyi ama çok çabuk bozuldu rengi. Bu yüzden bir daha almayacağım bir ürün oldu kendisi. Ben şu anda Flormar'ın başka bir keçeli eyelinerını kullanıyorum. İlki dışı beyaz olandı, şimdi kullandığım ise bu Flowers serisinden. Yeni başladım kullanmaya, biraz daha kullanayım yazısı gelecek onunda. Kendinize çok çok iyi bakın. Hafta sonuna az kaldı dayanın :) Öpüldünüz çok.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum