Yeni Bir Ürün #15# Bebak Acıbadem Sütü

18:32

Herkese merhabalar :) Bu hafta sizlere kullandığım makyaj temizleme sütümden bahsedeceğim. Ne zaman başladığımı hatırlamıyorum ama rahat 5 ayı geçmiş.




Ürün bu güzel tasarımlı şişe içerisinde ve 215 gr. Azıcık bri miktarı bile makyajımı temizlememi sağlıyor açıkcası. Özellikle göz makyajında çok memnunum. Bu güne kadar çıkartamadığı tek ürün Avon SuperShock petrol mavisi göz kalemi oldu. Ama o da çok inatçı, hafif mavilik kaldı ben pes ettiğimde bile. Maskarayı sorunsuz çıkarıyor ki herkesin sorunu o sanırım. Ben bir pamuğa bolca döküp, öbür pamukla sütü bastırıyorum, sonra iki pamuğu da gözüme bastırıp 30 saniye kadar bekletiyorum, sonra da siliyorum. Temiz, maskarasız kirpiklere sahibim. Tüm göz makyajımı o iki pamukla temizleyebiliyorum. Yüzüm için de iki pamuk yetiyor. Biriyle temizliyorum, öbürüyle kalıntı kalmaması için bir daha siliyorum. Genelde ikinci temiz oluyor. Cildimi çok güzel nemlendiriyor, temizledikten sonra yumuşacık oluyor yüzüm.


Büyük şişe tamamen bitti, sadece arkadaşıma giderken doldurduğum küçük şişe kaldı. Gelelim kokusuna. Acıbadem kokuyor. Bazıları sevse de benim için ağır bir koku, ama kullanmamı engelleyecek kadar rahatsız etmiyor beni ama kokusuna bakın almadan derim.


İçeriğini merak edenler için içinde paraben var. Açık konuşmak gerekirse paraben hakkında araştırma yapmadım pek ve tüm ürünleri deneyene kadar paraben olup, olmaması ürünü almamı engellemez diye düşünüyorum. Bilmediğim bir konu hakkında içinde paraben varmış bir daha almam demek istemiyorum, paraben konusundan araştırma yapana kadar uzak durmayı tercih ediyorum.

Bir daha alacağım bir ürün şu an için. Hemen almam belki, bir kaç ürün daha denerim, ama arada tekrar dönüp kullanacağım bir ürün oldu kendisi.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum