Yeni Bir Ürün #14# Taft Köpük

09:00

Hepinize merhabalar :) Dünün yazısı bu aslında ama anca yazabildim kusuruma bakmayın. Bu arada 9 günlük tatil ne güzeldir şimdi :/ Bugün sizlere şu anda kullanmakta olduğum saç  köpüğünden bahsetmek istiyorum.




Ben yaklaşık beş yıldır Taft kullanıyorum. Arada L'oreal köpükte aldım ama hep Taft'a döndüm. L'oreal ile anlaşamadık, bende kendisini çok seven kardeşime verdim. Şişenin en altında yer alan sayılar köpüğün gücünü gösteriyor. Gördüğünüz gibi bu köpük ultra güçlü olan 4 numara. Bundan önce 3 numarayı kullanıyordum. Gür ve kabaran, dalgalı saçlarım için hep daha güçlü aradım. İstiyorum ki nemli saçıma uyguladığımda o dalgayı muhafaza etsin ve kabarmasın.


Ucu bu şekilde. Köpük olduğu için dik bir şekilde yere bakması gerekiyor ucun, yoksa havası çıkıyor ucundan ve köpük içinde kalıyor, ben bir iki köpüğümü dolu bir şekilde atmak zorunda kaldım bu yüzden. Yakın zamana kadar da neden olduğu hakkında bir fikrim yoktu.


Her köpük gibi bu köpük de havayla temasında şişiyor. Bunun yarısı kadar sıktım ben. Bu şişeyi 6 aydır kullanıyorum sanırım. Ben bol bol kullanıyorum bu da saçımı sertleştiriyor. Ama bu benim saçım kadar köpüğü saçıma sürmemle alakalı. Normal şekilde sürüldüğünde de gayet başarılı bence. Ben bir şeyi yanlış yapıyorum bu dalgaları tutma konusunda ama bulamadım neyi yanlış yaptığımı. 

Saçımı düzleştirmeye ve maşa yapmaya üşendiğim için saçımı açmak istediğimde köpük kullanıyorum. Bu da iki güne bir denk geliyor. Memnunum ben. Bunun 5 numarasını buldum sırada o var. Onu da kullandığımda karşılaştırma yaparım. 

Son olarak rahatsız eden bir kokusu yok. Hatta bence güzel kokuyor. 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum